Στην Αθήνα για τα ΣΔΙΤ ο δήμαρχος Ρόδου

Στην Αθήνα για τα ΣΔΙΤ ο δήμαρχος Ρόδου

Στην Αθήνα για τα ΣΔΙΤ ο δήμαρχος Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 732 ΦΟΡΕΣ

Σε συνάντηση εργασίας που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών θα συμμετάσχει ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης.

Η συνάντηση θα λάβει χώρα στα γραφεία της Μονάδας Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα στις 22 Ιανουαρίου και σε αυτήν θα συμμετάσχουν επίσης, από πλευράς δήμου Ρόδου ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Υποδομών Σταύρος Τσούβαλης και η αντιδήμαρχος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης Ματίνα Γιαννέλη.

 

 

Διαβάστε ακόμη

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»