Κοπή πίτας με μήνυμα ελπίδας από το Τμήμα Αιμοδοσίας Γ. Νοσοκομείου Ρόδου

Κοπή πίτας με μήνυμα ελπίδας από το Τμήμα Αιμοδοσίας Γ. Νοσοκομείου Ρόδου

Κοπή πίτας με μήνυμα ελπίδας από το Τμήμα Αιμοδοσίας Γ. Νοσοκομείου Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1702 ΦΟΡΕΣ

Σε μια περίοδο που η αξία της αλληλεγγύης και της ανθρώπινης προσφοράς αποκτά ιδιαίτερη σημασία, το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου έκοψε τη βασιλόπιτά του, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας για τη νέα χρονιά. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία να αναδειχθεί το ουσιαστικό έργο που επιτελείται καθημερινά στον χώρο της δημόσιας υγείας, αλλά και η σημασία της σταθερής συνεργασίας μεταξύ φορέων και εθελοντών.

Με κοινό στόχο την προσφορά ζωής και τη στήριξη κάθε ανθρώπου που έχει ανάγκη, το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου και ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ρόδου συνεχίζουν να αποτελούν φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης, υπενθυμίζοντας ότι η ελπίδα γεννιέται μέσα από τη συλλογική προσπάθεια και την ανιδιοτελή προσφορά.

Ειδικότερα, το Τμήμα Αιμοδοσίας αναφέρει τα εξής:

«Σήμερα (σ.σ. 2.2.2026), το Τμήμα Αιμοδοσίας έκοψε τη βασιλόπιτά του, σε μια όμορφη και ζεστή στιγμή που μας γέμισε αισιοδοξία και δύναμη για τη νέα χρονιά.

Για ακόμη μία φορά, επιβεβαιώθηκε πως ο καλύτερος και πιο σταθερός συνεργάτης του Τμήματος Αιμοδοσίας του ΓΝΡ είναι ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ρόδου, με κοινό στόχο την προσφορά ζωής και την έμπρακτη στήριξη κάθε ανθρώπου που έχει ανάγκη.

Στην εκδήλωση, τη διοίκηση του Συλλόγου εκπροσώπησε ο αντιπρόεδρος κ. Αποστόλης Σωτηρίου, καθώς ο πρόεδρος απουσίαζε λόγω συμμετοχής στο 10ο Ετήσιο Συνέδριο Ογκολογίας της ΕΛΛΟΚ, αποδεικνύοντας ότι ο αγώνας για τον άνθρωπο δίνεται σε κάθε επίπεδο.

Θερμά συγχαρητήρια και ειλικρινείς ευχαριστίες σε όλους τους ιατρούς, τους παρασκευαστές και τους τεχνολόγους του Τμήματος Αιμοδοσίας, που με επαγγελματισμό, επιστημονική γνώση και –πάνω απ’ όλα– ψυχή, στηρίζουν καθημερινά τον θεσμό της αιμοδοσίας.

Ιδιαίτερες ευχές και ευχαριστίες εκφράζουμε στον διευθυντή του Τμήματος κ. Βαγγέλη Αγγέλου, στην προϊσταμένη κα Χαρούλα Λαμπρινού και στην προϊσταμένη του Εργαστηριακού Τομέα του ΓΝΡ, κα Κατερίνα Καμπούρη, για τη διαρκή συνεργασία, την ανθρώπινη προσέγγιση και τη συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών.

Ευχόμαστε το 2026 να είναι γεμάτο υγεία, αλληλεγγύη και ακόμη περισσότερες πράξεις αγάπης. Γιατί η αιμοδοσία δεν είναι απλώς μια πράξη… είναι στάση ζωής.»

Διαβάστε ακόμη

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού