Η κοπή της πίτας των εφέδρων αξιωματικών Δωδεκανήσου

Η κοπή της πίτας των εφέδρων αξιωματικών Δωδεκανήσου

Η κοπή της πίτας των εφέδρων αξιωματικών Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 671 ΦΟΡΕΣ

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Δωδεκανήσου, την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2026, στις εγκαταστάσεις του Στρατοπέδου «Τσιώνου» στο Μόντε Σμιθ.

Μέσα στον φιλόξενο χώρο του στρατοπέδου, παρουσία πλήθους εφέδρων αξιωματικών με τις οικογένειές τους, καθώς και εκπροσώπων των τοπικών αρχών και φορέων, η εκδήλωση ξεκίνησε με την καθιερωμένη ευλογία της βασιλόπιτας.

Στη συνέχεια, ο πρόεδρος του ΣΕΑΝ Δωδ/σου, κ. Παναγιώτης Μηνάς, απηύθυνε θερμές ευχές για μια καλή, ειρηνική και ευλογημένη χρονιά, γεμάτη υγεία και δημιουργία, και προχώρησε σε σύντομο απολογισμό του έργου του ΣΕΑΝΔ για το έτος 2025. Παράλληλα, ευχαρίστησε τα μέλη για τη δυναμική και διαρκή τους παρουσία, τονίζοντας ότι βασικοί σκοποί της εκδήλωσης είναι:

  • Η γνωριμία και η σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών.
  • Η εξύψωση του ηθικού και του εφεδρικού φρονήματος.
  • Η ενίσχυση του θεσμού της εφεδρείας μέσω της ενεργού συμμετοχής στις δράσεις του Συνδέσμου.

Παρουσιάστηκαν οι πολυάριθμες δράσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, οι οποίες αναδεικνύουν το ενεργό και ουσιαστικό πρόσωπο της εφεδρείας τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε πανελλήνιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο ΣΕΑΝΔ απένειμε τιμητικές πλακέτες σε πρόσωπα που ξεχώρισαν για την προσφορά και τη στήριξή τους.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων:

  • Ο βοηθός επιτελάρχη, Σχης κ. Κωνσταντίνος Μπεσίνης.
  • Οι βουλευτές Δωδεκανήσου κ.κ. Γιάννης Παππάς και Γιώργος Νικητιάδης.
  • Ο αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Χρήστος Ευστρατίου.
  • Οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Γιώργος Παυλούς και Γιώργος Πάττας.
  • Ο εκτελεστικός γραμματέας της περιφέρειας κ. Νίκος Παπασταματίου.
  • Ο γενικός γραμματέας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και πρόεδρος του Τμήματος ΑΧΕΠΑ Κω κ. Αντώνιος Γιαννικουρής
  • Ο πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ. Δωδεκανήσου, αντιστράτηγος ε.α. κ. Μηνάς Παπαδάκης.
  • Η πολιτευτής κα Κατερίνα Εμμανουήλ.
  • Εκπρόσωποι τοπικών φορέων και συλλόγων.

Ο πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Α.Ν. Δωδεκανήσου ευχαριστούν θερμά όλα τα μέλη και τους φίλους του Συνδέσμου που συμμετείχαν στην κορυφαία αυτή εκδήλωση και εύχονται σε όλους μια καλή, ευλογημένη και δημιουργική χρονιά.

Διαβάστε ακόμη

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού