Συνάντηση με τον υπουργό Περιβάλλοντος είχε ο Γιώργος Χατζημάρκος

Συνάντηση με τον υπουργό Περιβάλλοντος είχε ο Γιώργος Χατζημάρκος

Συνάντηση με τον υπουργό Περιβάλλοντος είχε ο Γιώργος Χατζημάρκος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 630 ΦΟΡΕΣ

Με τον υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου, συναντήθηκε στην Αθήνα ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, με τον οποίο συζήτησε θέματα που αφορούν τα νησιά της περιφέρειας.

Σε ανάρτησή του ο κ. Χατζημάρκος αναφέρει τα εξής:

«Στο υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας με τον υπουργό Σταύρο Παπασταύρου, η συνάντηση είχε αντικείμενο μια σειρά από μεγάλα θέματα των νησιών μας. Στο υπουργείο αυτό, συγκεντρώνεται η ευθύνη διαχείρισης θεμάτων όπως τα ενεργειακά, τα περιβαλλοντικά, τα απορρίμματα, τα πολεοδομικά. Κάθε ένα και πολύ περισσότερο όλα μαζί, έχουν καθοριστική βαρύτητα στη ζωή μας. Τα παρακολουθούμε όλα τα θέματα, είτε έχουμε αρμοδιότητα σε τοπικό επίπεδο επί αυτών, είτε όχι. Τα παρακολουθούμε γιατί η πορεία του τόπου μας είναι έγνοια που δεν περνά δεσμευτικά μέσα από το φίλτρο των περίφημων "αρμοδιοτήτων". Είναι έγνοια, είναι αγωνία, που μετουσιώνεται σε φροντίδα.»

 

 

 

Διαβάστε ακόμη

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»