Την ένταξη της επέκτασης του λιμανιού των Λειψών «γιορτάζει» ο δήμαρχος, Φώτης Μάγγος

Την ένταξη της επέκτασης του λιμανιού των Λειψών «γιορτάζει» ο δήμαρχος, Φώτης Μάγγος

Την ένταξη της επέκτασης του λιμανιού των Λειψών «γιορτάζει» ο δήμαρχος, Φώτης Μάγγος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 783 ΦΟΡΕΣ

Την ένταξη της επέκτασης του λιμανιού στους Λειψούς… γιορτάζει ο δήμαρχος του νησιού, Φώτης Μάγγος, ο οποίος ανέφερε σε ανάρτησή του:

«Σήμερα δεν γιορτάζουμε απλώς μια ένταξη έργου.

Γιορτάζουμε τη δικαίωση ενός μακροχρόνιου αγώνα.

Η πράξη για την “Επέκταση Λιμένα Λειψών – Κατασκευή Αποβάθρας Ο/Γ σκαφών στη θέση Καβί Λιμένα Λειψών”, με συνολικό προϋπολογισμό 5.245.840 € και συγχρηματοδότηση 5.216.000 € από το ΕΤΠΑ, είναι πλέον επίσημα ενταγμένη στο Πρόγραμμα “Μεταφορές 2021–2027”.

Τι σημαίνει αυτό για το νησί μας;

  • Κατασκευή νέου προβλήτα δυτικά του υφιστάμενου.
  • Δημιουργία δύο νέων μετώπων κρηπιδώματος, μήκους περίπου 46 μ. και 68 μ.
  • Ωφέλιμο βάθος 9 μέτρων, ικανό να εξυπηρετεί μεγαλύτερα πλοία.
  • Νέα ωφέλιμη επιφάνεια περίπου 3.000 τ.μ. για διακίνηση επιβατών και οχημάτων.
  • Ράμπα εξυπηρέτησης Ε/Γ – Ο/Γ πλοίων, σύγχρονος ηλεκτροφωτισμός, φωτοσήμανση και αντικεραυνική προστασία.

Με απλά λόγια:

Οι Λειψοί θα μπορούν πλέον να δέχονται όλα τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας, ανεξαρτήτως μεγέθους και με όλους τους καιρούς.

Αυτό δεν είναι πολυτέλεια. Είναι ασφάλεια. Είναι ισότητα. Είναι προοπτική ανάπτυξης.

Η νησιωτικότητα δεν είναι "κατοστάρι". Είναι μαραθώνιος.

Χρειάζεται υπομονή, μεθοδικότητα και πίστη.

Από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα εργάστηκαν πολλοί άνθρωποι για πολλά χρόνια. Πέρασαν πέντε υπουργοί Ναυτιλίας μέχρι να φτάσουμε στην ένταξη του έργου. Τίποτα δεν ήταν αυτονόητο.

Και τώρα ξεκινά ο επόμενος μαραθώνιος: η δημοπράτηση και η υλοποίηση. Δεν σταματάμε εδώ.

Ως δήμαρχος αυτού του τόπου, θέλω να πω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ:

Στον αείμνηστο Νεκτάριο Σαντορινιό, με τον οποίο οραματιστήκαμε και βάλαμε σε πορεία υλοποίησης το νέο λιμάνι.

Σε όλους τους μετέπειτα υπουργούς και υφυπουργούς Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που συνέχισαν την προσπάθεια.

Στη Διαχειριστική Αρχή του υπουργείου Ναυτιλίας, για τη συνεργασία, τη στήριξη και την καθοριστική συμβολή της στην ένταξη του έργου.

Στον διαχρονικό Μανώλη Κουτουλάκη, που σε κάθε δυσκολία ήταν δίπλα μας — και σήμερα, ένα δάκρυ κύλησε-όπως μου έγραψε σε μήνυμα.

Και στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάτμου, το οποίο ως κύριος του έργου λόγω αρμοδιότητας στήριξε ουσιαστικά με την διοικητική του υποστήριξη όλη αυτή τη διαδρομή.

Γιατί τίποτα μεγάλο δεν γίνεται μόνο του.

Συνεχίζουμε.

Για τους Λειψούς που αξίζουμε».

Διαβάστε ακόμη

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη