Την πίτα τους έκοψαν οι δικαστικοί υπάλληλοι Ρόδου

Την πίτα τους έκοψαν οι δικαστικοί υπάλληλοι Ρόδου

Την πίτα τους έκοψαν οι δικαστικοί υπάλληλοι Ρόδου

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 575 ΦΟΡΕΣ

Σε ιδιαίτερα ζεστό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των δικαστικών υπαλλήλων Ρόδου.

Η εκδήλωση, που έλαβε χώρα σε σεμνό και λιτό πλαίσιο στον χώρο του Δικαστικού Μεγάρου Ρόδου και αποτέλεσε μια ευκαιρία για τους εργαζόμενους να ανταλλάξουν ευχές για υγεία, προσωπική και οικογενειακή ευημερία, καθώς και για μια παραγωγική χρονιά με δύναμη και αντοχές στο δύσκολο και απαιτητικό έργο που επιτελούν καθημερινά.

Το φλουρί βρέθηκε στο κομμάτι της Αγγελικής Λιμπέρη που υπηρετεί στην Εισαγγελία Εφετών Δωδεκανήσου, η οποία δέχθηκε τις θερμές ευχές και τα συγχαρητήρια των συναδέλφων της για καλή τύχη σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Ελ. Π.

 

 

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο