Ο Δήμος Νισύρου υπέγραψε το Μνημόνιο Συνεργασίας για την Πολιτική Προστασία – Ανάμεσα στους 150 ανθεκτικούς Δήμους της χώρας

Ο Δήμος Νισύρου υπέγραψε το Μνημόνιο Συνεργασίας για την Πολιτική Προστασία – Ανάμεσα στους 150 ανθεκτικούς Δήμους της χώρας

Ο Δήμος Νισύρου υπέγραψε το Μνημόνιο Συνεργασίας για την Πολιτική Προστασία – Ανάμεσα στους 150 ανθεκτικούς Δήμους της χώρας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 534 ΦΟΡΕΣ

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026, ο Δήμος Νισύρου συμμετείχε στην υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας για την Πολιτική Προστασία, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων. Ο Δήμαρχος Νισύρου κ. Χριστοφής Κορωναίος εκπροσωπήθηκε από τον Ναύαρχο Κώστα Χαρτοφύλη, πρόεδρο της Εταιρίας Νισυριακών Μελετών.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων από 150 Δήμους όλης της χώρας, οι οποίοι δεσμεύονται να ενισχύσουν την ετοιμότητα, την πρόληψη και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και κλιματικών κινδύνων. Με την υπογραφή του μνημονίου με το Υπουργείο θεμελιώνονται οι βάσεις για έναν νέο, σύγχρονο και πιο αποτελεσματικό μηχανισμό συνεργασίας με την Τοπική Αυτοδιοίκηση στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας.

Ο Δήμος Νισύρου, αναγνωρίζοντας την ανάγκη προσαρμογής στην κλιματική κρίση, έδωσε το «παρών» σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία.

Με το Μνημόνιο Συνεργασίας, οι υπογράφοντες Δήμοι δεσμεύονται να αναπτύξουν κοινά σχέδια δράσης, να ανταλλάσσουν καλές πρακτικές και να αξιοποιήσουν τεχνογνωσία και πόρους για την προστασία των πολιτών, των υποδομών και του φυσικού περιβάλλοντος.

Ο Δήμαρχος Νισύρου, κ. Χριστοφής Κορωναίος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας αποτελεί μια κομβική στιγμή για τον Δήμο μας. Η Νίσυρος, ως νησιωτικός και σεισμογενής Δήμος, χαρακτηρίζεται από έντονη ηφαιστειακή και σεισμική δραστηριότητα και είναι ιδιαίτερα ευάλωτη στις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, γεγονός που καθιστά την Πολιτική Προστασία κορυφαία προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή. Η συμμετοχή μας στο Ελληνικό Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων μάς δίνει τη δυνατότητα να αντλήσουμε πολύτιμη εμπειρία, να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό μας και να σχεδιάσουμε από κοινού δράσεις με άλλους Δήμους που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις.

Είναι ιδιαίτερη τιμή για τον τόπο μας που βρίσκεται ανάμεσα στους 150 Δήμους που πρωτοστατούν σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Θα εργαστούμε με συνέπεια, ώστε η Νίσυρος να γίνει ακόμα πιο ασφαλής και ανθεκτική απέναντι στις φυσικές καταστροφές. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την πρωτοβουλία και το Ελληνικό Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων για τη συνεχή υποστήριξη.»

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά