Επιστολή παραίτησης από αναπληρωματικό μέλος του δ.σ. του Νοσοκομείου Ρόδου κατέθεσε ο γιατρός Δ. Γαλανού

Επιστολή παραίτησης από αναπληρωματικό μέλος του δ.σ. του Νοσοκομείου Ρόδου κατέθεσε ο γιατρός Δ. Γαλανού

Επιστολή παραίτησης από αναπληρωματικό μέλος του δ.σ. του Νοσοκομείου Ρόδου κατέθεσε ο γιατρός Δ. Γαλανού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1456 ΦΟΡΕΣ

Επιστολή παραίτησης προς τον διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, Νίκο Καραμαρίτη, την οποία κοινοποίησε στη διοίκησή του και στο υπουργείο Υγείας, απέστειλε ο συνταξιούχος ιατρός, Δημήτρης Γαλανός, δηλώνοντας ότι παραιτείται από τα καθήκοντα του αναπληρωματικού μέλους του διοικητικού του συμβουλίου.

Αναφέρει στην επιστολή του:

«Αξιότιμε κ. διοικητά,
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή μου από τα καθήκοντά μου ως αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, με ισχύ από 3/4/2026.

Η απόφασή μου αυτή λαμβάνεται για λόγους ευθιξίας, καθώς θεωρώ ότι, βάσει της εμπειρίας, της διαδρομής και της δυνατότητάς μου να συνεισφέρω ουσιαστικά στο έργο του Διοικητικού Συμβουλίου, η θέση που θα μπορούσα να υπηρετήσω θα ήταν αυτή του τακτικού μέλους και όχι του αναπληρωματικού. Στη δημοσιοποίηση της απόφασης με αριθμό Γ4β/οικ. 12477 του υπουργείου Υγείας, όπου ανακοινώθηκε η σύσταση του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, αναφέρομαι ως συνταξιούχος και όχι ως συνταξιούχος ιατρός, και επιπλέον στη “διακοσμητική” θέση του αναπληρωματικού μέλους. Αν το γνώριζα εκ των προτέρων, δεν θα είχα συναινέσει σε αυτό.

Έχοντας διανύσει μία πορεία 40 ετών στον χώρο της ιατρικής, τόσο ως ιδιώτης ιατρός όσο και ως μόνιμος ιατρός του ΙΚΑ-ΕΟΠΥΥ και έχοντας υπηρετήσει ως ιδρυτής και πρόεδρος των Ελευθεροεπαγγελματιών Ιατρών Ρόδου, καθώς και ως νυν πρόεδρος του Συλλόγου Νεφροπαθών και Συμπαραστατών Νήσου Ρόδου, θεωρώ ότι η θέση αυτή δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο ευθύνης στο οποίο θα μπορούσα να συνεισφέρω.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον θεσμό και προκειμένου να διαφυλαχθεί η εύρυθμη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου, επιλέγω να αποχωρήσω από τα καθήκοντά μου.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω κ. διοικητά για την έως σήμερα άψογη συνεργασία και στήριξη που δείχνετε στους Νεφροπαθείς και να ευχηθώ καλή συνέχεια στο έργο του Νοσοκομείου».

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη

Έναρξη εντατικών εργασιών αποκατάστασης βλάβης φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φρατζίσκο

Περισσότερα από 5.800 βρέφη, παιδιά, έφηβοι και ΑμεΑ αποκτούν και φέτος δωρεάν πρόσβαση στην προσχολική εκπαίδευση και σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης, με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους της περιφέρειας

Γιάννης Κλαδάκης: Ο παραδοσιακός λυράρης της Ρόδου που στο ένα χέρι κρατά το δοξάρι και στο άλλο την τσάπα για τις καλλιέργειες