Συνταξιούχοι ΙΚΑ Ρόδου: Προειδοποιούν για τις ελλείψεις στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου

Συνταξιούχοι ΙΚΑ Ρόδου: Προειδοποιούν για τις ελλείψεις στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου

Συνταξιούχοι ΙΚΑ Ρόδου: Προειδοποιούν για τις ελλείψεις στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 525 ΦΟΡΕΣ

Την ανησυχία του για την κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου εκφράζει με ανακοίνωσή του το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Ρόδου, επισημαίνοντας τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το σύστημα υγείας στο νησί. Αφορμή αποτέλεσε πρόσφατη επιστολή στον τοπικό Τύπο σχετικά με περιστατικό μεταφοράς ασθενούς στη Σάμο λόγω έλλειψης διαθέσιμου κρεβατιού στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Το σωματείο ζητά άμεσες παρεμβάσεις και ενίσχυση των δομών υγείας, ιδιαίτερα ενόψει της θερινής περιόδου, όταν ο πληθυσμός της Ρόδου αυξάνεται σημαντικά.

Η ανακοίνωση:

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ ΡΟΔΟΥ
Αγ. Αναστασίας 104 -851 00 ΡΟΔΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 6/4/2026
Για τη ΜΕΘ του Γεν. Νοσοκομείου Ρόδου

Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Ρόδου έχει επανειλημμένα καταγγείλει τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό όλων των βαθμίδων που διαχρονικά υπάρχουν στο Γεν. Νοσοκομείο Ρόδου. Πρόκειται για ελλείψεις που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή των ασθενών, ενώ οδηγούν τους εργαζόμενους, γιατρούς και νοσηλευτές σε απαράδεκτες εξουθενωτικές εργασιακές συνθήκες.

Μία επιστολή στον τύπο Ροδίτισσας της οποίας η μητέρα χρειάστηκε να μεταφερθεί στη …Σάμο (!) διότι δεν υπήρχε διαθέσιμο κρεββάτι στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου της Ρόδου ξαναφέρνει στο προσκήνιο το θέμα των μεγάλων ελλείψεων του νοσοκομείου μας. Υπογραμμίζει τους κινδύνους που διατρέχει η ζωή των ασθενών και δημιουργεί ερωτήματα για την δυνατότητα του Γεν. Νοσοκομείου να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες και πιέσεις που θα δεχθεί κατά τη θερινή περίοδο όταν ο πληθυσμός του νησιού σχεδόν διπλασιάζεται.

Τα μέλη του σωματείου μας συχνότερα από άλλες ηλικιακές ομάδες χρειάζεται να νοσηλευθούν και αντιμετωπίζουν από πρώτο χέρι τις ελλείψεις και αδυναμίες του ΕΣΥ. Γι αυτό απαιτούμε:

• Άμεση πλήρωση των κενών θέσεων γιατρών, νοσηλευτών και διοικητικού προσωπικού σύμφωνα και με τα αιτήματα των συλλόγων των εργαζομένων.
• Άμεση λειτουργία και ενίσχυση κρίσιμων τομέων όπως οι ΜΕΘ, το ΕΚΑΒ κ.α.
• Να στελεχωθούν όλα τα κέντρα υγείας του νησιού ώστε να μειωθούν οι πιέσεις προς το Γεν. Νοσοκομείο Ρόδου.
• Να πάψει η υγεία να αποτελεί πεδίο κερδοσκοπίας στη λογική κόστους - ωφέλους. Η ανθρώπινη ζωή δεν αποτιμάται ούτε σε ευρώ ούτε σε δολλάρια.
• Δημόσιο, δωρεάν, σύγχρονο σύστημα υγείας προσβάσιμο από όλους χωρίς εξαίρεση, αντάξιο των επιστημονικών κατακτήσεων του 21 αι.

Το ΔΣ

Διαβάστε ακόμη

Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη

Θωρακίζεται η πολιτιστική μας κληρονομιά απέναντι στις πυρκαγιές με τον κανονισμό πυροπροστασίας για τους αρχαιολογικούς χώρους

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »