Δύσκολοι καιροί για θέατρο στη Ρόδο…

Δύσκολοι καιροί για θέατρο στη Ρόδο…

Δύσκολοι καιροί για θέατρο στη Ρόδο…

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1000 ΦΟΡΕΣ

Ένα σχόλιο που θεωρούμε ότι εκφράζει αρκετούς συμπολίτες μας έγραψε σε ανάρτησή του ο γνωστός συμπολίτης μας, Ηλίας Ηλιάδης, ο οποίος έχει ασχοληθεί και με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Αναφέρει συγκεκριμένα:
«Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με τα έργα που παίζονται στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου; Και εννοώ την έκδοση εισιτηρίων και τις κρατήσεις θέσεων. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι επιεικώς απαράδεκτο. Για να δεις ένα θεατρικό έργο, πρέπει να βγάλεις εισιτήριο είτε στην είσοδο είτε σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα, το οποίο όμως ΔΕΝ σου εξασφαλίζει και θέση στην αίθουσα.

Πρέπει, λοιπόν, να πας πολύ νωρίτερα για να εξασφαλίσεις θέση. Αν είσαι και με παρέα που θα αργήσει λίγο, πρέπει να κουβαλάς μπουφάν, τσάντες κ.λπ. και να τα απλώνεις στις διπλανές θέσεις. Πολλοί φίλοι τις προηγούμενες ημέρες, με εισιτήριο στο χέρι, δεν βρήκαν θέση. Πόσο δύσκολο είναι να αριθμηθούν οι 240 θέσεις του Δημοτικού και, ως αξιοπρεπής πολίτης, να ξέρεις πως έχεις εισιτήριο, αλλά έχεις και ΘΕΣΗ στην αίθουσα; Πέρα από τη δημοτική αρχή, και οι εκάστοτε φιλοξενούμενοι θίασοι πρέπει να πιέσουν σε αυτή την κατεύθυνση».

ΥΓ. Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στην Τάφρο, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…