Η Ρόδος αποχαιρετά σήμερα την Ελένη Καρύδη - Πλήθος κόσμου και μεγάλη συγκίνηση στο "τελευταίο αντίο"

Η Ρόδος αποχαιρετά σήμερα την Ελένη Καρύδη -  Πλήθος κόσμου και μεγάλη συγκίνηση στο "τελευταίο αντίο"

Η Ρόδος αποχαιρετά σήμερα την Ελένη Καρύδη - Πλήθος κόσμου και μεγάλη συγκίνηση στο "τελευταίο αντίο"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4429 ΦΟΡΕΣ

Με μεγάλη συγκίνηση, "βαθειά υπόκλιση" και απέραντο σεβασμό στο έργο και την διαδρομή της, η Ρόδος αποχαιρετά σήμερα την Ελένη Καρύδη. Τη γυναίκα - σύμβολο που αφιέρωσε τη ζωή της, στη ζωή των άλλων.

Στην εξόδιο ακολουθία που έγινε στον Ιερό Ναό Παναγίας Καθολικής στην Κρεμαστή, πλήθος κόσμου, παρουσία των εκπροσώπων όλων των φορέων του νησιού μας, αποχαιρέτησαν με μεγάλη συγκίνηση την Ελένη Καρύδη. 

Μια γυναίκα – σύμβολο της Ρόδου. Έναν άνθρωπο που για πολλές δεκαετίες, αφιέρωσε τη ζωή της, στο να σώζει τις ζωές των άλλων. Είτε ως νοσηλεύτρια, είτε ως πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ.

Τιμήθηκε για αυτή τη διαδρομή της, από όλους. Αλλά πολύ περισσότερο από τους απλούς πολίτες. Στο πρόσωπο και τον αγώνα που έδινε καθημερινά, η Ρόδος ολόκληρη και όλοι όσοι την γνώριζαν από όλο τον κόσμο, υποκλίνονται σήμερα ταπεινά και με μεγάλη συγκίνηση.

Το αποτύπωμα των αληθινών έργων που αφήνει πίσω της, θα παραμείνει για πάντα ανεξίτηλο.

 

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό