Τοποθετήθηκε ξανά η στάση αναμονής επιβατών…

Τοποθετήθηκε ξανά η στάση αναμονής επιβατών…

Τοποθετήθηκε ξανά η στάση αναμονής επιβατών…

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 741 ΦΟΡΕΣ

Όπως επισημαίνει σε ανάρτησή του ο συμπατριώτης μας Βασίλης Καϋμενάκης, τοποθετήθηκε και πάλι η στάση αναμονής επιβατών έξω από το ξενοδοχείο "AKTI IMPERIAL" (πρώην «ΚΑΨΗΣ»).

Η στάση είχε αφαιρεθεί πριν από αρκετό καιρό, για να εκτελεστούν στην περιοχή έργα, και πολλοί τουρίστες αναγκάστηκαν να περιμένουν ακόμα και μέσα στη βροχή για να πάρουν από εκεί το λεωφορείο, γεγονός που είχε σχολιαστεί!

Αναφέρει ο κ. Καϋμενάκης τα εξής, παραθέτοντας και σχετικές φωτογραφίες:

«Η καλή είδηση της ημέρας. Επανατοποθετείται το στέγαστρο της στάσης μπροστά στο ξενοδοχείο “AKTI IMPERIAL” (πρώην ΚΑΨΗΣ)».

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…