Συγκινητικός αποχαιρετισμός στην Ελένη Καρύδη: «Αρχόντισσα της Δωδεκανήσου» και σύμβολο προσφοράς

Συγκινητικός αποχαιρετισμός στην Ελένη Καρύδη: «Αρχόντισσα της Δωδεκανήσου» και σύμβολο προσφοράς

Συγκινητικός αποχαιρετισμός στην Ελένη Καρύδη: «Αρχόντισσα της Δωδεκανήσου» και σύμβολο προσφοράς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1202 ΦΟΡΕΣ

Με λόγια βαθιάς συγκίνησης και σεβασμού αποχαιρετά την Ελένη Καρύδη ο πρώην Βουλευτής Ημαθίας και Πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής των Ελλήνων, Γιώργος Ουρσουζίδης. Μέσα από ένα προσωπικό και ιδιαίτερα φορτισμένο μήνυμα, αναδεικνύεται η δυναμική παρουσία και η ανεκτίμητη προσφορά της εκλιπούσας στην κοινωνία, καθώς και ο αγώνας ζωής που έδωσε για την προστασία των νέων και την οδική ασφάλεια.

Αναλυτικά, όλη του η επιστολή είναι η ακόλουθη:
"Αξιότιμη Κυρία Καρύδη,
Αγαπητή Ελένη,
Ήσουν ο άνθρωπος με τη μεγαλύτερη επιδραστικότητα που γνώρισα κατά τη διάρκεια της θητείας μου στη Βουλή των Ελλήνων. Στο καθαρό βλέμμα σου έβλεπε κανείς τα υπέροχα μάτια του λατρεμένου σου Δημήτρη και μια τεράστια επιθυμία - λαχτάρα, να βρεθείς ξανά κοντά του! Ήρθε η ώρα της λύτρωσης, γιατί λύτρωση είναι ο θάνατος όταν ο καημός είναι αβάσταχτος, ο Δημήτρης ήδη βρίσκεται στη ζεστή μητρική αγκαλιά σου!
Αυτή την εικόνα διατηρώ στο μυαλό μου απ την ώρα που ενημερώθηκα για το τελευταίο ταξίδι σου απ το μάταιο αυτό κόσμο.
Σου γράφω γιατί δεν μπορώ να βρεθώ στην εξόδιο ακολουθία σου, όμως κάποια στιγμή θα βρεθώ κοντά σου να αφήσω ένα όμορφο λουλούδι – όπως η ψυχή σου - πάνω στο μάρμαρο.
Το εξαίσιο ποντιακό άσμα/ύμνος ιστορεί… «Η μάνα έν’ βράχος, η μάνα έν’ ραχ̌ίν», και πράγματι υπήρξες «βράχος και βουνό» στον αγώνα σου να σώσεις τους νέους μας απ του Χάρου το χέρι, και το κατάφερες!
Κατάφερες να μετατρέψεις τον πόνο, το μεγάλο καημό, σε ιερή αποστολή ζωής, πράξη υπερπολύτιμη για την κοινωνία!
Ακράδαντα πιστεύω, ότι οι δράσεις της «Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.» σου, με την ανιδιοτελή συμμετοχή των εθελοντών σου, των φοιτητών του πανεπιστημίου της Ρόδου, έσωσαν πολλούς συνανθρώπους μας ξεπερνώντας την αδράνεια της πολιτείας.
Η πολιτεία λωλή, δεν κατάφερε να αφουγκραστεί ούτε τον πόνο, ούτε να αντιληφθεί το πραγματικό όφελος! Λίγα πράγματα καταφέραμε, όμως όλοι αναγνώρισαν στο πρόσωπό σου τη μεγάλη, ανιδιοτελή προσπάθεια, να ανατραπούν παγιωμένες αντιλήψεις που καθιστούσαν κάθε προσπάθεια μάταιη. Η Ελένη Καρύδη, η ψυχή της Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α. Ρόδου, υπήρξε κυριολεκτικά ένας «βράχος», που στάθηκε εμπόδιο στην αδιαφορία της πολιτείας και στον παραλογισμό των τροχαίων δυστυχημάτων.
Αυτός ο αποχαιρετισμός αφορά σε μια γυναίκα που κατάφερε να μετατρέψει την προσωπική της τραγωδία σε φάρο ελπίδας για μια ολόκληρη κοινωνία, που δε λύγισε, αντίθετα, αφιέρωσε τη ζωή της στο να μη βιώσουν άλλες μάνες την ίδια μοίρα.
Το εσωτερικό της κίνητρο, αναμφισβήτητα ήταν ο Δημήτρης, είναι η μεγαλύτερη δικαίωση για τον άδικο μισεμό του και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη τιμή για ένα γιο!
Με αίσθημα ευγνωμοσύνης,
μια βαθιά υπόκλιση στην «Αρχόντισσα της Δωδεκανήσου»!

Βέροια 23/4/2026 Ουρσουζίδης Ν. Γιώργος

*Πρώην Βουλευτής Ημαθίας
Πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας
της Βουλής των Ελλήνων".

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό