Συνεδρίασε η Εκτελεστική Γραμματεία του ΛΑΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 432 ΦΟΡΕΣ
Πάνω από 3 ώρες διήρκεσε η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΛΑ.Ο.Σ. υπό την προεδρία του προέδρου του κόμματος Γιώργου Καρατζαφέρη.
Πάνω από 3 ώρες διήρκεσε η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΛΑ.Ο.Σ. υπό την προεδρία του προέδρου του κόμματος Γιώργου Καρατζαφέρη.Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκε η τρέχουσα πολιτική κατάσταση και η στρατηγική του κόμματος ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες στα μέλη της Ε.Γ. αναφορικά με την τακτική που θα ακολουθηθεί στις εκλογές, ενώ σύμφωνα με πηγές του ΛΑ.Ο.Σ. έγιναν δεκτά ομόφωνα τα όσα εισηγήθηκε ο πρόεδρος του κόμματος.
Οι ίδιες πηγές του ΛΑ.Ο.Σ. δήλωσαν ότι το κόμμα είναι "μπετόν αρμέ" και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ενώ ανέφεραν πως ο Γιώργος Καρατζαφέρης μεταξύ άλλων στην εισήγησή του είπε πως η πολιτική που θα ακολουθήσει ο ΛΑ.Ο.Σ. ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών θα έχει στόχο την καλύτερη απόδοση στις κάλπες , ενώ είπε πως αυτή τη στιγμή η χώρα δοκιμάζεται κα χρειάζεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνεση και συναίνεση στους χειρισμούς.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News