Ένα ...χαλαρό βράδυ του ΓΣ Δωδεκάνησος στη Θεσσαλονίκη

Ένα ...χαλαρό βράδυ του ΓΣ Δωδεκάνησος στη Θεσσαλονίκη

Ένα ...χαλαρό βράδυ του ΓΣ Δωδεκάνησος στη Θεσσαλονίκη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 443 ΦΟΡΕΣ

Ουσιαστικά έναν… διαδικαστικό χαρακτήρα είχε η εξ αναβολής αναμέτρησης της Α1 ΟΣΕΚΑ το Σάββατο (2/5) στη Θεσσαλονίκη , όπου ο ΓΣ Δωδεκάνησος έπαιξε με τον Μέγα Αλέξανδρο για την 3η αγωνιστική και κέρδισε με το …απίστευτο 101-46. Με τους Γκρέι και Μπλερ να πετυχαίνουν 39 και 27 πόντους αντιστοίχως, η ομάδα των Τσέρκη και Μποσγανά είναι έτοιμη να… ρεφάρει στο Final Four, μετά την απώλεια του Κυπέλλου στη Σαντορίνη. Στην τελική βαθμολογία, ο Παναθηναϊκός είναι 1ος και ακολουθούν κατά σειρά οι ΓΣ Δωδεκάνησος, Ηρόδικος, Μέγας Αλέξανδρος, Καβάλα και ΑΣΚΑ Ηράκλειο.

Τα δεκάλεπτα: 11-30, 19-50(ημ.), 36-71, 46-101
Διαιτητές: Ηλιόπουλος- Κασούμης

Μέγας Αλέξανδρος: Διμπιτούζης Α. 8, Πάτερσον 2, Χαλδαίος, Μίνα 4, Κεφαλάς 8, Καραδήμος 14(1), Ανατολίτης 4, Διμπιτούζης Π. 6.

ΓΣ Δωδεκάνησος (Τσέρκης- Μποσγανάς): Γκρέι 39, Λουκάς 4, Χεναγκίρ 8, Τσαγγαράκης 3, Μαρουλλάκης 16, Χατζηκαντής 4, Μπλερ 27(1).

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί