Υπογεννητικότητα και μοναξιά, το φετινό θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΓΕΛ)

Υπογεννητικότητα και μοναξιά, το φετινό θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΓΕΛ)

Υπογεννητικότητα και μοναξιά, το φετινό θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΓΕΛ)

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 468 ΦΟΡΕΣ

Το θέμα της υπογεννητικότητας και της σύνδεσης με τη μοναξιά που βιώνουν όχι μόνο οι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας, αλλά και οι νέοι, κλήθηκαν να αναλύσουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών των ΓΕΛ, κατά τη σημερινή, πρώτη ημέρα εξετάσεων, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.

Αναλυτικότερα, οι υποψήφιοι, πέραν των ερωτήσεων συντακτικού, λεξιλογίου και ερμηνείας, κλήθηκαν να γράψουν ένα άρθρο, 350-400 λέξεων, για τη σχολική τους εφημερίδα, στο οποίο να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους θεωρούν ότι αυξάνεται η μοναξιά στην εποχή μας, καθώς επίσης και να προτείνουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να συνεργάζονται οι νέοι με τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, ώστε να θεραπευτεί η μοναξιά και των δύο γενεών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑθΚ

ΦΩΤΟ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Διαβάστε ακόμη

Καζούλλειο – 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου: Η Ρόδος και η γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS