Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 132 ΦΟΡΕΣ
Η ανάρτηση του Φώτη Μάγγου, Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για την πρώτη σύσκεψη εργασίας στο Υπουργείο:
"Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας στην οποία συμμετείχα με τη νέα μου ιδιότητα, υπό τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Στέφανο Γκίκα, και τον Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων, κ. Μανώλη Κουτουλάκη, με αντικείμενο το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στήριξης της νησιωτικότητας και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των νησιωτικών περιοχών.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι εκπρόσωποι του ΕΔΥΤΕ και ΕΦΕΠΑΕ υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της ΓΓΑΙΝΠ αρμόδιοι για την εφαρμογή του μέτρου.Ειδικότερα, συζητήθηκε η επικείμενη ενεργοποίηση της πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο των επιχειρήσεων για το έτος 2023, η οποία ανοίγει στις 7 Ιουλίου.
Εξετάστηκαν διεξοδικά όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε η διαδικασία να εξελιχθεί ομαλά και χωρίς προβλήματα κατά την υποβολή των αιτήσεων.Δεδομένου ότι η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί με βάση τη χρονική σειρά υποβολής, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη διασφάλιση ίσων όρων και δίκαιης μεταχείρισης για όλους τους δικαιούχους, χωρίς τεχνικά εμπόδια ή ανισότητες.
Η ενεργοποίηση της πλατφόρμας αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τις νησιωτικές επιχειρήσεις, καθώς μέχρι σήμερα είχαν καταβληθεί οι ενισχύσεις που αφορούσαν τις χρήσεις έως και το 2022. Με την έναρξη της διαδικασίας για το 2023, καλύπτεται ένα σημαντικό κενό που είχε δημιουργηθεί και δίνεται μια ουσιαστική οικονομική ανάσα στις επιχειρήσεις των νησιών μας.«Εστέ έτοιμοι». Στις 7 Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα"

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News