Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 177 ΦΟΡΕΣ
Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου στο Κινηματοθέατρο ΡΟΔΟΝ η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών της ΣΤ’ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου – Αμαράντειος Σχολή, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου της σχολικής τους ζωής.
Οι απόφοιτοι μαθητές παρουσίασαν τη μουσικοχορευτική παράσταση «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα», ένα αφιέρωμα στην πατρίδα μας και τον πολιτισμό της. Μέσα από τραγούδια, παραδοσιακούς χορούς και μουσικές, ταξίδεψαν το κοινό στα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας, αναδεικνύοντας τις φυσικές ομορφιές, τις παραδόσεις, την ιστορία και τη φιλοξενία του τόπου μας.
Στη γιορτή συμμετείχαν και οι μαθητές των υπόλοιπων τάξεων του σχολείου, παρουσιάζοντας παραδοσιακούς χορούς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την προσφορά παραδοσιακών εδεσμάτων, εμπνευσμένων από διαφορετικά μέρη της χώρας.
Ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων και των αναμνηστικών δώρων, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ενώ το συμβολικό πέταγμα των μπαλονιών σηματοδότησε τη μετάβαση των μαθητών στο νέο τους ταξίδι, το Γυμνάσιο.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στη δασκάλα της ΣΤ’ τάξης, κ. Δέσποινα Κώτη – Παπαντωνάκη, για τη σκηνοθεσία, τα κείμενα και τη μουσική επιμέλεια της γιορτής, καθώς και στην κ. Δέσποινα Μισαηλίδου για την επιμέλεια του βίντεο με στιγμές από τα έξι χρόνια φοίτησης των μαθητών στο Δημοτικό.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχήθηκαν στους αποφοίτους καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη νέα τους πορεία.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τη διοργάνωση μιας ξεχωριστής και συγκινητικής εκδήλωσης.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News