Το λιμεναρχείο το... σφράγισε το μεσημέρι αλλά οι... νεαροί κολυμβητές το άνοιξαν - Γεμάτο εκ νέου το τραμπολίνο στη Ρόδο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 976 ΦΟΡΕΣ
Λίγες μόλις ώρες λεπτά μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας σφράγισης του θαλάσσιου τραμπουλίνου της Ρόδου από το κεντρικό λιμεναρχείο της Ρόδου για λόγους ασφαλείας το τραμπολίνο γέμισε και πάλι με νεαρούς, οι οποίοι ανέβηκαν στην κατασκευή και άρχισαν να πραγματοποιούν βουτιές στη θάλασσα, παρά την απαγόρευση χρήσης του.
Το περιστατικό καταδεικνύει τη δυσκολία εφαρμογής του μέτρου στην πράξη, καθώς η πρόσβαση στην εγκατάσταση εξακολουθεί να είναι εφικτή, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η χρήση της, παρά τη σφράγιση και τους λόγους ασφαλείας που επικαλέστηκε το Λιμεναρχείο.
Οι φωτογραφίες της ΡΟΔΙΑΚΗΣ είναι ενδεικτικές




Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News