Ο ΑΣ «Ιππόκαμπος» εκφράζει την αντίθεσή του στην απαξίωση μνημείων, όπως το τραμπολίνο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 152 ΦΟΡΕΣ
Με επιστολή του προς τον Τύπο, ο ΑΣ «Ιππόκαμπος» μαζί «πλήθος συμπολιτών μας», όπως αναφέρεται σ’ αυτήν, εκφράζει την έντονη αντίθεσή του στην απαξίωση μνημείων της Ρόδου, όπως στο τραμπολίνο, αφού πλέον δεν επιτρέπεται η χρήση του.
Αναλυτικά:
«Ο Α.Σ. «Ιππόκαμπος» – Κολυμβητές Ανοιχτής Θαλάσσης Ρόδου, ήδη από το 2021, είχε επιδείξει έμπρακτο ενδιαφέρον για τη διατήρηση και την ασφάλεια του ιστορικού Τραμπολίνου της Ρόδου, αποστέλλοντας σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες με αντικείμενο τη στατική του επάρκεια.
Η απάντηση που λάβαμε ανέφερε ότι το 2007 είχε εκπονηθεί και υλοποιηθεί μελέτη αποκατάστασης από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου, κατόπιν έγκρισης του Υπουργείου Πολιτισμού και της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου.
Σήμερα, όμως, η εικόνα του εμβληματικού αυτού μνημείου προκαλεί έντονο προβληματισμό και ανησυχία. Το Τραμπολίνο δεν αποτελεί απλώς ένα τεχνικό έργο αλλά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας, της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς και της συλλογικής μνήμης της Ρόδου.
Τα μέλη του Α.Σ. «Ιππόκαμπος», μαζί με πλήθος συμπολιτών μας, εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους στην εγκατάλειψη και την απαξίωση των ιστορικών μνημείων του τόπου μας. Η προστασία και η ανάδειξή τους αποτελεί ευθύνη όλων μας και δείκτη πολιτισμού.
Ευελπιστούμε ότι οι αρμόδιες αρχές θα προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση και τη διασφάλιση του Τραμπολίνου, ώστε να παραδοθεί ξανά ασφαλές και αντάξιο της ιστορίας του στις επόμενες γενιές.
Η προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς δεν μπορεί να περιμένει.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος
Μαρία Τσιμέττα»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News