Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ
Την παρακάτω δήλωση έκανε ο Αντώνης Καμπουράκης, απαντώντας στον Νικόλα Γερονικόλα, κι αναφέρει:
"Με έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση του κ. Γερονικόλα, ο οποίος επέλεξε για ακόμη μία φορά να διαστρεβλώσει τα πραγματικά γεγονότα και να επενδύσει πολιτικά σε μια ανούσια αντιπαράθεση, αντί να συμβάλει ουσιαστικά σε όσα έχει ανάγκη η τοπική κοινωνία.
Οφείλουμε, λοιπόν, να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
Στα όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης πρέπει να συμμετέχουν άνθρωποι με κριτήριο την αξία, την ικανότητα και την προσφορά τους, αλλά και με σεβασμό στην εκλογική δύναμη των παρατάξεων. Αυτή ήταν και παραμένει η δική μας προσέγγιση.
Στο πλαίσιο αυτό, επιλέξαμε να προτείνουμε την κα Παπασάββα, ένα πρόσωπο που εκτιμούμε τόσο για την προσωπικότητά του όσο και για την επάρκεια και την αξία του. Μάλιστα, προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι η συγκεκριμένη επιλογή ήταν και η επιλογή του ίδιου του κ. Γερονικόλα κατά την προηγούμενη διαδικασία. Συνεπώς, σήμερα μας εγκαλεί επειδή ακριβώς στηρίξαμε μια πρόταση που ο ίδιος στο παρελθόν είχε αναδείξει.
Ο κ. Γερονικόλας φαίνεται να επιζητεί μια δήθεν δική του εκπροσώπηση στο όνομα μιας αναλογικότητας την οποία επικαλείται κατά το δοκούν. Οφείλουμε όμως να του υπενθυμίσουμε ότι κατά την προηγούμενη περίοδο ίσχυε διαφορετικό εκλογικό και θεσμικό πλαίσιο. Οι συνθήκες, οι πρόνοιες του νόμου και τα δεδομένα δεν είναι τα ίδια, όσο κι αν κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν μια βολική για τους ίδιους εκδοχή.
Γεννάται, επομένως, ένα εύλογο ερώτημα: ποια ακριβώς δεοντολογία και ποια πολιτική ηθική παραβιάστηκε, όταν ο ίδιος εκπροσωπεί μια δύναμη που δεν υπερβαίνει το 5% του Δημοτικού Συμβουλίου; Με ποια λογική απαιτεί προνομιακή μεταχείριση και με ποιο θεσμικό επιχείρημα θεωρεί ότι η προσωπική του απαίτηση μπορεί να βαφτίζεται δημοκρατική επιταγή;
Η αλήθεια είναι πως ο κ. Γερονικόλας μάλλον μας μπέρδεψε. Ή δεν γνωρίζει το θεσμικό πλαίσιο που επικαλείται, ή επιλέγει συνειδητά να δημιουργήσει εντυπώσεις για λόγους καθαρά πολιτικής σκοπιμότητας. Σε κάθε περίπτωση, δεν υπηρετεί ούτε τη σοβαρότητα του δημόσιου διαλόγου ούτε τις πραγματικές ανάγκες του τόπου.
Η Ρόδος και οι πολίτες της έχουν ανάγκη από υπεύθυνη στάση, θεσμική συνέπεια και πολιτικό λόγο που ενώνει και προτείνει. Όχι από άσκοπες, ανούσιες και κατασκευασμένες αντιπαραθέσεις που δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία.
Εμείς θα συνεχίσουμε να τοποθετούμαστε με αίσθημα ευθύνης, με σεβασμό στους θεσμούς και με μοναδικό γνώμονα το καλό του τόπου."

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News