Παναγόπουλος: Τουλάχιστον διατηρείται η έννοια των συμβάσεων
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 320 ΦΟΡΕΣ
Μιλώντας, στον Flash 96, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος υπογράμμισε ότι ο νόμος μπορεί να είναι κακός, αλλά διατηρείται η έννοια των συμβάσεων.
Μιλώντας, στον Flash 96, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος υπογράμμισε ότι ο νόμος μπορεί να είναι κακός, αλλά διατηρείται η έννοια των συμβάσεων."Ο νόμος είναι κακός, χείριστος θα έλεγα, αλλά λέει πάντα τη λέξη σύμβαση. Και σύμβαση σημαίνει δύο, συμφωνία δύο. Το μόνο γραπτό που υπήρχε σε συμφωνία με τους εργοδότες ήταν να επεκτείνονται οι συλλογικές συμβάσεις και αυτό σώθηκε" δήλωσε.
"Αυτό τί εννοούσε; Ξέρετε; Εννοούσε ότι σε 6 μήνες δε θα υπήρχε κανένας εργοδότης να υπογράψει σύμβαση και θα καλούσε σε ατομικές συμβάσεις. Ότι είναι τεθλασμένη μέθοδος για να κόψουν κάπου αμοιβές, αυτό είναι προφανές. Αυτό θέλανε από την τρόικα, αυτό ήταν όλο το παιχνίδι" πρόσθεσε ο κ. Παναγόπουλος.
"ʼλλο λέω. Μπορούν να κόψουν στους 2 εκατομμύρια 800 χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα περίπου, να κόψουν οριζόντια σε όλους ένα κοστούμι 10%; Δεν είναι κάτι οριζόντιο, είναι ζήτημα και της δικής μας υπόθεσης πλέον" κατέληξε.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News