ΑΕΚ: Στην ογκολογική μονάδα παίδων παίκτες και διοίκηση

ΑΕΚ: Στην ογκολογική μονάδα παίδων παίκτες και διοίκηση

ΑΕΚ: Στην ογκολογική μονάδα παίδων παίκτες και διοίκηση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 601 ΦΟΡΕΣ

Το κοινωνικό της πρόσωπο έδειξε για μια ακόμα φορά η ΑΕΚ. Οι παίκτες, ο Μανόλο Χιμένεθ αλλά και ο Σταύρος Αδαμίδης επισκέφτηκαν ογκολογική μονάδα παίδων Μαριάννα Β Βαρδινογιάννη- «ΕΛΠΙΔΑ».

Το κοινωνικό της πρόσωπο έδειξε για μια ακόμα φορά η ΑΕΚ. Οι παίκτες, ο Μανόλο Χιμένεθ αλλά και ο Σταύρος Αδαμίδης επισκέφτηκαν ογκολογική μονάδα παίδων Μαριάννα Β Βαρδινογιάννη- «ΕΛΠΙΔΑ».

Αναλυτικό ρεπορτάζ στο sportnooz.gr

Διαβάστε ακόμη

Η δράση στην 3η αγωνιστική του Εργασιακού Κυπέλλου μπάσκετ

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου

Παραμένει ο Μανώλης Βαρδόπουλος στον Διγενή