Δηλώσεις Πεταλωτή για αναδιάρθρωση, Κερατέα και Πάγκαλο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 731 ΦΟΡΕΣ
«Η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στο έργο της, χωρίς να παρασύρεται από καθημερινές κινδυνολογίες περί δήθεν αναδιάρθρωσης», δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής. Για την Κερατέα τόνισε ότι δεν αλλάζει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του
«Η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στο έργο της, χωρίς να παρασύρεται από καθημερινές κινδυνολογίες περί δήθεν αναδιάρθρωσης», δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής. Για την Κερατέα τόνισε ότι δεν αλλάζει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του έργου, ενώ για το θέμα Πάγκαλου είπε ότι «η κυβέρνηση συμμερίζεται τη θέση του αντιπροέδρου».Για αναδιάρθρωση
"Η κυβέρνηση προχωρά με όραμα, σχέδιο και αποφασιστικότητα στη μεγάλη εθνική προσπάθεια για την έξοδο από την κρίση και τη δημιουργία των βάσεων για την Ελλάδα του μέλλοντος", τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής και επεσήμανε ότι ο "Οδικός Χάρτης" αποτελεί το κεντρικό, μακρόπνοο και πλήρες "εργαλείο" για την υλοποίηση της προσπάθειας αυτής.
Παράλληλα, διέψευσε εκ νέου τα σενάρια περί αναδιάρθρωσης, υπογραμμίζοντας ότι η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στο έργο της, χωρίς να παρασύρεται από καθημερινές ή και ωριαίες κινδυνολογίες περί δήθεν αναδιάρθρωσης και περί δήθεν ειλημμένων αποφάσεων.
"Δεν μας αφορούν, εμείς συνεχίζουμε και υλοποιούμε το έργο μας, βάζουμε στόχους φιλόδοξους αλλά άκρως ρεαλιστικούς, δεν μας αφορά τίποτε άλλο και με την πορεία της χώρας μας δίνουμε απάντηση σε όσους καταστροφολογούν εδώ και ενάμιση χρόνο", είπε.
Κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του Επιτρόπου Ό. Ρεν, με τις οποίες "άφησε ανοιχτό παράθυρο για αλλαγή των όρων του μνημονίου", ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι "δεν υπάρχει καμία τέτοια σκέψη και καμία τέτοια απόφαση".
Αντίθετα, είπε ότι η κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε και με τις αποφάσεις της 11ης Μαρτίου και της 25ης Μαρτίου βελτίωσε τους όρους της συμφωνίας για το μνημόνιο και συμπλήρωσε ότι δεν την αφορούν "όλα τα άλλα σενάρια, θετικά ή αρνητικά, που ακούγονται".
Για το εάν ισχύει, ότι Έλληνας υπουργός μίλησε σε γερμανική εφημερίδα και τάχθηκε υπέρ της αναδιάρθρωσης, ο κ. Πεταλωτής είπε ότι "συνεντεύξεις από "ανώνυμο Έλληνα υπουργό" ή δηλώσεις που πλανώνται στον αέρα ή σενάρια καταστροφολογικά. εμείς τα απορρίπτουμε" και ότι "δεν μας αφορούν οι φήμες περί ανωνύμου υπουργού που είπε 'αυτά και τα άλλα'".
"Εάν η εφημερίδα που τα δημοσιεύει έχει να μας πει περισσότερα στοιχεία, πραγματικά να τα δεχτούμε και να βγει αυτός ο υπουργός που υποτίθεται ότι τα είπε και να δικαιολογήσει και την άποψή του", συνέχισε και πρόσθεσε ότι "όσο παραμένουν ανώνυμα, τότε για εμάς δεν έχουν καμία ισχύ, το αντίθετο, εξυπηρετούν τα σενάρια καταστροφολογίας και σε κάτι τέτοιο είμαστε άκρως απέναντι".
Χαρακτήρισε "θετικό" τον απολογισμό της κυβέρνησης έως σήμερα, "διότι και μόνο που βρισκόμαστε μακριά πλέον από τον κίνδυνο της χρεοκοπίας και σε ένα καινούριο σημείο αξιοπιστίας, το ότι έχουμε λόγο και ρόλο στα ευρωπαϊκά πράγματα, δείχνει ότι με το έργο μας δημιουργήσαμε και σταθερότητα και μια σοβαρή εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό".
"Χρειάζεται και απαιτείται εγρήγορση και συνεχής σχεδιασμός και τάχιστη υλοποίηση του, ώστε να βγούμε από την κρίση", είπε και τόνισε ότι η κυβέρνηση δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να γίνουν οι μεγάλες αλλαγές και να βελτιωθεί η καθημερινότητα του Έλληνα πολίτη.
Ερωτηθείς σχετικά, είπε ότι δεν συμμερίζεται την άποψη για "χρεοκοπία του Έλληνα πολίτη" και υποστήριξε ότι παρά τις επώδυνες αποφάσεις που πολλές φορές υφίσταται ο Έλληνας πολίτης, γνωρίζει ότι η κυβέρνηση κάνει μια προσπάθεια να σώσει τη χώρα, να ανατάξει την οικονομία.
"Δεν γινόταν να κάνουμε κάτι διαφορετικό, είμαστε αυτή η κυβέρνηση που εργάζεται σκληρά, που υλοποιεί στόχους. Αυτό το αντιλαμβάνεται ο λαός, αλλά δεν θα αφήσουμε και δεν θα επιτρέψουμε όχι μόνο να χρεοκοπήσει η χώρα αλλά και οι πολίτες", τόνισε.
Ακόμη, είπε ότι οι κοινωνικές παροχές δεν καταργούνται, αλλά γίνονται πιο στοχευμένες, ώστε να κατευθύνονται στους πολίτες που έχουν περισσότερη ανάγκη από κάποιους άλλους.
Για Κερατέα
"Το έργο θα συνεχιστεί, αλλά όταν μπορούμε να βελτιώσουμε τις συνθήκες -και μάλιστα όταν αφορά μια ολόκληρη τοπική κοινωνία- είναι σίγουρο ότι αυτή η έκβαση μόνον ως θετική θα μπορούσε να κριθεί", δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην Κερατέα.
Ο κ. Πεταλωτής είπε ότι δεν θα πρέπει να υποβιβάζουμε την μεγάλη αυτή απεμπλοκή από την υπόθεση της Κερατέας, επισημαίνοντας ότι έχει αποκλιμακωθεί η ένταση, αποκαθίσταται η ειρήνη και η οικονομική ζωή στην περιοχή και ότι "κυρίως αυτό γίνεται στα πλαίσια της υλοποίησης του έργου".
Σε αυτό το σημείο υπογράμμισε ότι δεν αλλάζει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του έργου, δεν αλλάζει ο νόμος βάσει του οποίου υλοποιείται το έργο και πρόσθεσε ότι "στο πλαίσιο της υλοποίησης του έργου, αποφασίστηκε να συζητηθούν με τους κατοίκους, διάφορους φορείς και τα αρμόδια υπουργεία, σχέδια ώστε λεπτομέρειες της υλοποίησης να γίνουν καλύτερες".
Κληθείς να σχολιάσει πληροφορίες ότι ο υπουργός Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης και η υπουργός ΠΕΚΑ Τ. Μπιρμπίλη δεν ενημερώθηκαν από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρ. Παπουτσή για την υπόθεση της Κερατέας, ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι κάθε υπουργός δρα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, ότι ο σχεδιασμός και η υλοποίησή του σχεδίου της κυβέρνησης είναι συλλογική απόφαση και πως ο καθένας υλοποιεί το μέρος που του αναλογεί.
"Η κυβέρνηση δρα συλλογικά και εννοείται ότι σε ένα τέτοιο έργο ο πρωθυπουργός είναι ενήμερος", τόνισε και είπε ότι "ο κ. Παπουτσής χειρίστηκε το μέρος του θέματος που τον αφορούσε ως προς την αποχώρηση των αστυνομικών δυνάμεων μετά την αποχώρηση των κατοίκων από τα μπλόκα" και πως "όλα τα υπόλοιπα θα συζητηθούν με τους αρμόδιους υπουργούς".
Ακόμη, για το εάν ο κ. Παπουτσής υποσχέθηκε έστω και προσωρινή αναβολή του έργου, ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι "δεν υπάρχει θέμα αναβολής του έργου", ότι δεν υπάρχει τίποτα διαφορετικό και πως "λεπτομέρειες μπορούν να συζητηθούν, ώστε και το έργο να γίνει αλλά με έναν τρόπο που θα βρίσκει σύμφωνη και την τοπική κοινωνία".
Είπε επιπλέον ότι ο 'συμβιβασμός' που επήλθε ήταν να φύγουν οι κάτοικοι από τα μπλόκα και σε δεύτερη φάση να ακολουθήσει η αστυνομία και ότι η διαμεσολάβηση του μητροπολίτη της περιοχής δεν είναι κάτι κακό.
"Τις μελλοντικές αντιδράσεις δεν μπορούμε να τις προβλέψουμε, όμως το έργο της κυβέρνησης θα προχωρήσει, υπάρχει νόμος και απόφαση της κυβέρνησης. Από εκεί και πέρα βρέθηκε ένας τρόπος να εκτονωθεί η κατάσταση και κάποιες λεπτομέρειες του σχεδίου μπορούν να συζητηθούν, όπως ως προς τον φορέα διαχείρισης", ανέφερε.
Για Θ. Πάγκαλο
"Ο κ. Πάγκαλος με μια ανακοίνωση εκτενή και αναλυτική δηλώνει ότι δεν έδωσε πουθενά συνέντευξη, δεν έκανε πουθενά δηλώσεις και φυσικά αυτή είναι η θέση που συμμερίζεται και η κυβέρνηση".
Αυτό δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, ερωτηθείς εάν η κυβέρνηση θεωρεί επαρκείς τις ανακοινώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης με τις οποίες διέψευσε όσα του αποδόθηκαν από την τουρκική εφημερίδα "Χουριέτ".
ΑΠΕ - Ν. Λιονάκης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News