Κρίσιμη συνάντηση Μπιρμπίλη - κατοίκων για το ζήτημα της Κερατέας

Κρίσιμη συνάντηση Μπιρμπίλη - κατοίκων για το ζήτημα της Κερατέας

Κρίσιμη συνάντηση Μπιρμπίλη - κατοίκων για το ζήτημα της Κερατέας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 688 ΦΟΡΕΣ

Το πρώτο βήμα πολιτικού διαλόγου για το ζήτημα της Κερατέας, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων άνοιξε με τη συνάντηση της υπουργού Περιβάλλοντος, Τίνας Μπιρμπίλη και του δημάρχου Λαυρεωτικής, Κωνσταντίνου Λεβαντή, επικεφαλής επίσης Επιτροπής κα

Το πρώτο βήμα πολιτικού διαλόγου για το ζήτημα της Κερατέας, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων άνοιξε με τη συνάντηση της υπουργού Περιβάλλοντος, Τίνας Μπιρμπίλη και του δημάρχου Λαυρεωτικής, Κωνσταντίνου Λεβαντή, επικεφαλής επίσης επιτροπής κατοίκων.

Κατά τη συνάντηση που πραγματοποιείται το απόγευμα της Πέμπτης, σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή θα καταθέσει στην υπουργό την πρότασή της για την κατασκευή ολοκληρωμένου σύγχρονου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων (με τη μέθοδο της αεριοποίησης), για τις ανάγκες των δήμων Λαυρεωτικής - Σαρωνικού.

Ο διατιθέμενος, από το δήμο, χώρος βρίσκεται στο Βιομηχανικό Πάρκο (ΒΙΟΠΑ) και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, μέχρι τέλος Μαΐου μπορεί να έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία της ανοιχτής πρόσκλησης ενδιαφέροντος και στη συνέχεια να προχωρήσει η κατασκευή του έργου.

Διαβάστε ακόμη

Σπίτια για γιατρούς και δάσκαλους σε 12 νησιά

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες

Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ

Λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων