Κρίσιμη συνάντηση Μπιρμπίλη - κατοίκων για το ζήτημα της Κερατέας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 688 ΦΟΡΕΣ
Το πρώτο βήμα πολιτικού διαλόγου για το ζήτημα της Κερατέας, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων άνοιξε με τη συνάντηση της υπουργού Περιβάλλοντος, Τίνας Μπιρμπίλη και του δημάρχου Λαυρεωτικής, Κωνσταντίνου Λεβαντή, επικεφαλής επίσης Επιτροπής κα
Το πρώτο βήμα πολιτικού διαλόγου για το ζήτημα της Κερατέας, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων άνοιξε με τη συνάντηση της υπουργού Περιβάλλοντος, Τίνας Μπιρμπίλη και του δημάρχου Λαυρεωτικής, Κωνσταντίνου Λεβαντή, επικεφαλής επίσης επιτροπής κατοίκων.Κατά τη συνάντηση που πραγματοποιείται το απόγευμα της Πέμπτης, σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή θα καταθέσει στην υπουργό την πρότασή της για την κατασκευή ολοκληρωμένου σύγχρονου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων (με τη μέθοδο της αεριοποίησης), για τις ανάγκες των δήμων Λαυρεωτικής - Σαρωνικού.
Ο διατιθέμενος, από το δήμο, χώρος βρίσκεται στο Βιομηχανικό Πάρκο (ΒΙΟΠΑ) και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, μέχρι τέλος Μαΐου μπορεί να έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία της ανοιχτής πρόσκλησης ενδιαφέροντος και στη συνέχεια να προχωρήσει η κατασκευή του έργου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News