Γερμανία: Αγοράκι δύο ετών νεκρό από το βακτήριο EHEC
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 311 ΦΟΡΕΣ
Η επιδημία από το βακτήριο EHEC προκάλεσε για πρώτη φορά το θάνατο ενός παιδιού, ενός αγοριού μόλις δύο ετών στη βόρεια Γερμανία, ανεβάζοντας σε 37 τον αριθμό των νεκρών - 36 στη Γερμανία και ένας στη Σουηδία.
Η επιδημία από το βακτήριο EHEC προκάλεσε για πρώτη φορά το θάνατο ενός παιδιού, ενός αγοριού μόλις δύο ετών στη βόρεια Γερμανία, ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές.Με το θάνατό του ανήλθε σε 37 ο αριθμός των νεκρών από το βακτήριο αυτό στην Ευρώπη, οι 36 από τους οποίους στη Γερμανία και 1 στη Σουηδία.
Το αγοράκι πέθανε κατά τη διάρκεια της νύχτας που πέρασε σε νοσοκομείο του Ανόβερου, στη βόρεια Γερμανία, διευκρίνισε εκπρόσωπος των τοπικών αρχών. Η οικογένεια του παιδιού, η οποία προσεβλήθη επίσης από το βακτήριο, αναρρώνει.
Μέχρι στιγμής το νεότερο θύμα του βακτηρίου ήταν μια 20χρονη γυναίκα, σύμφωνα με το ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ (RKI), που είναι επιφορτισμένο με τον έλεγχο και την καταπολέμηση των ασθενειών στη χώρα.
Οι γερμανικές αρχές ανακοίνωσαν την Παρασκευή και επιβεβαίωσαν το Σάββατο ότι πηγή της μόλυνσης από το βακτήριο είναι τα φύτρα από το αγρόκτημα βιολογικών προϊόντων Γκέρτνερχοφ, στο Μπινενμπίτελ, στη βόρεια Γερμανία.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News