Τη μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200, προτείνει η ΔΗΣΥ

Τη μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200, προτείνει η ΔΗΣΥ

Τη μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200, προτείνει η ΔΗΣΥ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 233 ΦΟΡΕΣ

Πρόταση νόμου για τη μείωση των βουλευτών σε διακόσιους κατέθεσε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, και οι βουλευτές που στηρίζουν το κόμμα της Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Γιώργος Κοντογιάννης και Λευτέρης Αυγενάκης.

Πρόταση νόμου για τη μείωση των βουλευτών σε διακόσιους κατέθεσε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, και οι βουλευτές που στηρίζουν το κόμμα της Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Γιώργος Κοντογιάννης και Λευτέρης Αυγενάκης.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, «είναι επιβεβλημένη η μείωση του αριθμού των βουλευτών, από την επιτακτική ανάγκη εξοικονόμησης των δαπανών λειτουργίας του πολιτικού συστήματος της χώρας, με αντίστοιχη διάσωση ή περιορισμό των μειώσεων στις συντάξεις και τα στοιχειώδη επιδόματα για τους ασθενέστερους πολίτες της χώρας».

Επισημαίνεται ακόμη ότι, σύμφωνα με το Σύνταγμα, οι βουλευτές δεν μπορεί να είναι λιγότεροι από 200 στο σύνολο, αλλά ούτε και περισσότεροι από 300, ενώ ο αριθμός τους ορίζεται με νόμο.

Διαβάστε ακόμη

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες

Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ

Λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων

Ακίνητα: Φωτιά οι τιμές στο Νότιο Αιγαίο – Ποια νησιά οδηγούν την κούρσα