ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ

ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ

ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 264 ΦΟΡΕΣ

Με πολύ προσοχή ακούσαμε τον γραμματέα της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργο Πόκκια στην προχθεσινή συνέντευξη που παραχώρησε στο TV4 και δεν απορήσαμε καθόλου για κάποιες από τις απόψεις που εξέφρασε ερμηνεύοντας το εκλογικό αποτέλεσμα που για το ΠΑΣΟΚ ήταν κόλαφος και για τα Δωδεκάνησα. Αν όντως είχε κατανοήσει τόσο αυτός όσο και οι περισσότεροι από τους συντρόφους του, ότι η κοινωνία αυτή ήταν οργισμένη, θυμωμένη και αγανακτισμένη με τα όσα αποφασίζονταν ερήμην της, δεν θα ανακάλυπτε κανέναν Σόιμπλε και κανέναν μπαμπούλα. Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ