Καλά στην υγεία του είναι ο γενικός διευθυντής της ΔΕΥΑΡ κ. Μανώλης Διακομανώλης ο οποίος διακομίστηκε πριν από μερικές μέρες επειγόντως στην πρωτεύουσα εξαιτίας καρδιακού προβλήματος που αντιμετώπισε.
Ο κ. Μανώλης Διακομανώλης, αξίζει να σημειωθεί ότι μεταφέρθηκε εσπευσμένα αρχικά στο νοσοκομείο της Ρόδου και στη συνέχεια σε νοσοκομείο της πρωτεύουσας έπειτα από δυσφορία που παρουσίασε η οποία πιθανόν να οφείλονταν σε καρδιακό επεισόδιο. Η διακομιδή του έγινε παραμονές των εκλογών και χθες πήρε εξιτήριο. Στα καθήκοντα του αναμένεται να επιστρέψει μέσα στις επόμενες μέρες.