Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Πρώτο εμπόδιο η Λήμνος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 222 ΦΟΡΕΣ

Αγώνα για το κύπελλο Ελλάδος δίνει το ερχόμενο Σάββατο η ομάδα ανδρών της Τελχνινίδας. Τουρνουά γυναικών την Κυριακή στην Ιαλυσό

Τον πρώτο της αγώνα για το κύπελλο Ελλάδος βόλεϊ ανδρών, δίνει το ερχόμενο Σάββατο η ομάδα της Τελχινίδας. Στις 7μ.μ. στο κλειστό του Βενετοκλείου θα υποδεχθεί την αντίστοιχη ομάδα της Λήμνου Sport Club. Στο μεταξύ την επόμενη ημέρα. Κυριακή από τις 2μ.μ ως τις 7μ.μ. η Επιτροπή πρωταθλήματος της Τ.Ε Ε.Ο.ΠΕ Δωδεκανήσου διοργανώνει τουρνουά γυναικών, για τις ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο οικείο πρωτάθλημα για τη νέα αγωνιστική σεζόν. Θα είναι ένα τουρνουά στο πλαίσιο της προετοιμασίας των ομάδων και θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό της Ιαλυσού. Αναλυτικά η δράση του σαββατοκύριακου: Σάββατο 10 Νοεμβρίου Γήπεδο Ώρα Ομάδες Βενετόκλειο 19:00 ΡΣΦΠ Τελχινίς - Λήμνος Sport Club Κυριακή 11 Νοεμβρίου Γήπεδο Ώρα Ιαλυσού 14:00 - 19:00 Τουρνουά Γυναικών

Διαβάστε ακόμη

Σε διαβούλευση το νέο, ενισχυμένο, αγωνιστικό πλάνο του ΣΕΓΑΣ

Προπονητής στον Αντίμαχο ο Λεωνίδας Κούτσικας

Στους Πάνθηρες ο Τίμος Σαββούλης

Επιστροφή στον Άρη για τον Σταμάτη Χατζησάββα

Θεοχάρης Γεωργακόπουλος και Χρήστος Χαλκόπουλος παραμένουν στον Ορφέα

Αλέξης Αθανασόπουλος και Στέλιος Καψάλης παραμένουν στον Απόλλωνα Καλυθιών

Η Λορένα Χατζηλέλεκα ανάμεσα στις κορυφαίες ενόψει του Πανελληνίου Κ18 στον στίβο

Τένις: Έχασε στα… σημεία η Ειρήνη Μπεκιάρη στη Γαλλία