Ανακοίνωση - διαμαρτυρία του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου
Την συμπαράστασή του προς τους ειδικευόμενους γιατρούς του νοσοκομείου, οι οποίοι καλούνται να εφημερεύουν μέχρι και 12 φορές το μήνα, εκφράζει ο Ιατρικός Σύλλογος Ρόδου που σε ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:
Ο Ιατρικός Σύλλογος Ρόδου συμπαρίσταται απολύτως στον αγώνα και την αγωνία των ειδικευομένων συναδέλφων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου οι οποίοι, κατά παράβαση κάθε νόμου και ευρωπαϊκής οδηγίας καλούνται να εφημερεύουν ο κάθε ένας έως και 12 φορές το μήνα συχνά χωρίς κάλυψη ειδικευμένου στα επείγοντα περιστατικά ή ακόμη και στις κλινικές, πολλές φορές χωρίς καμία αμοιβή.
Οι μισθοί και οι εφημερίες τους έχουν περικοπεί δυσανάλογα με το έργο που προσφέρουν, αφού σήμερα είναι οι στυλοβάτες και οι ιατροί με τον περισσότερο χρόνο πάνω από το κεφάλι του αρρώστου.
Η κυβέρνηση αγνοεί επιδεικτικά κάθε εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία υπεράσπισης εργασιακών δικαιωμάτων και προσπαθεί να αγοράσει τσάμπα υπηρεσίες και ιατρικό κάματο σπιλώνοντας πολλές φορές το όνομα των νέων γιατρών. Οι νέοι γιατροί είναι αυτοί που καθημερινά δίνουν την μάχη τους:
Στα περιφερειακά αγροτικά ιατρεία.
Στα Κέντρα Υγείας.
Στα επείγοντα περιστατικά
Στους διαδρόμους των κλινικών.
Στις δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας και ιδιαίτερα των νησιών μας Σύμη, Χάλκη, Τήλο, Κάσο, Κάρπαθο, Καστελλόριζο.
Ο Ιατρικός Σύλλογος Ρόδου από το θεσμικό του ρόλο ως θεματοφύλακας της δημόσιας υγείας και της αξιοπρέπειας του ιατρικού λειτουργήματος καλεί τη διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου Ανδρέας Παπανδρέου καθώς και τους συναρμόδιους υπουργούς Α. Λυκουρέντζο και Μάριο Σαλμά να σκύψουν κάτω το κεφάλι και να δώσουν την απαιτούμενη σημασία και τον σεβασμό που τους αξίζει χωρίς πολιτικά τερτίπια και πρόχειρες αλόγιστες αποφάσεις.
Οχι στην εξαθλίωση των νέων ειδικευόμενων ιατρών
Οχι στη μετανάστευση των νέων γιατρών.
Όχι στον εμπαιγμό των νέων επιστημόνων της ιατρικής.
Ναι στην αξιοπρέπεια του νέου ιατρού.
Ναι στην εργασία του ιατρού στην Ελλάδα και στους Έλληνες ασθενείς.
Ναι στην ανθρώπινη αλληλεγγύη ενάντια στην τροϊκανή αρμοστεία.
Οι ειδικευόμενοι ιατροί με ψηλά το κεφάλι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους μαζί με τους συναδέλφους τους για υγεία των πολιτών, για τον άνθρωπο και τον ασθενή, μέχρι την τελική δικαίωση.
Για τον ΙΣΡ
Ο πρόεδρος
Χρήστος Απ. Μαντάς
Ο γ. γραμματέας
Ιωάννης Μυροφόρου.