"Ανάκριση με βασανιστήρια" για τον ομαδικό βιασμό
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 235 ΦΟΡΕΣ
Ο δικηγόρος τριών εκ των κατηγορουμένων για τον ομαδικό βιασμό και τον ξυλοδαρμό της 23χρονη φοιτήτριας στην Ινδία, η οποία τελικά υπέκυψε στα τραύματά της, κατήγγειλε ότι οι πελάτες του βασανίστηκαν κατά την ανάκρισή τους, προκειμένου να ομολογήσουν το έ
Ο δικηγόρος τριών εκ των κατηγορουμένων για τον ομαδικό βιασμό και τον ξυλοδαρμό της 23χρονη φοιτήτριας στην Ινδία, η οποία τελικά υπέκυψε στα τραύματά της, κατήγγειλε ότι οι πελάτες του βασανίστηκαν κατά την ανάκρισή τους, προκειμένου να ομολογήσουν το έγκλημα.Οι πέντε από τους έξι κατηγορούμενους αναμένεται να παρουσιαστούν για δεύτερη φορά στο δικαστήριο στο Νέο Δελχί.
Ο έκτος είναι ανήλικος - 17 ετών - και ως εκ τούτου θα δικαστεί ξεχωριστά.
Εάν καταδικαστούν, κινδυνεύουν να τους επιβληθεί θανατική ποινή.
Όπως κατήγγειλε ο Μανοχάρ Λαλ Σάρμα, ο δικηγόρος τριών κατηγορουμένων, ένας εκ των πελατών του βασανίστηκε επί 10 ημέρες.
"Ο 22χρονος απήχθη από το χωριό του. Τον βασάνιζαν επί 10 ημέρες. Τον εξανάγκασαν να ομολογήσει. Τώρα, δεν μπορεί να μιλήσει" δήλωσε ο Σάρμα την Τετάρτη.
Και πρόσθεσε: "Όλοι οι κατηγορούμενοι βασανίστηκαν άσχημα. Οι καταθέσεις στο δικαστήριο έγιναν υπό πίεση".
Ο εκπρόσωπος της αστυνομίας στο Δελχί αρνήθηκε να σχολιάσει.
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News