Κακλαμάνης: Δεν είμαι ευχαριστημένος από την κυβέρνηση
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 266 ΦΟΡΕΣ
«Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να προσδοκά και να προσβλέπει, μέσα από τον αγώνα του, να δικαιωθεί και να σωθεί η πατρίδα» τονίζει ο πρώην πρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του κινήματος Απόστολος Κακλαμάνης σε συνέντευξή. «Η άλλη επιλογή προσθέτει- είναι να θέλεις να
«Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να προσδοκά και να προσβλέπει, μέσα από τον αγώνα του, να δικαιωθεί και να σωθεί η πατρίδα» τονίζει ο πρώην πρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του κινήματος Απόστολος Κακλαμάνης σε συνέντευξή. «Η άλλη επιλογή προσθέτει- είναι να θέλεις να δικαιωθείς, αν καταστραφεί η πατρίδα».«Δεν αναφέρομαι στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σε κάθε Έλληνα, από τον απλό άνθρωπο μέχρι τις διάφορες ελίτ, πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές, ακαδημαϊκές. Σήμερα ή πιστεύεις και αγωνίζεσαι να σωθεί η πατρίδα σου ή πιστεύεις ότι δεν θα σωθεί, το διακηρύσσεις, άρα περιμένεις να δικαιωθείς αν καταστραφεί η πατρίδα σου».
Σε ερώτηση για το πώς κρίνει το έργο της κυβέρνησης, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής τονίζει: «Δεν είμαι ευχαριστημένος, ιδιαίτερα από το οικονομικό επιτελείο. Αλλά πρέπει να ξέρετε ότι η χώρα -ακριβώς γιατί υπονομεύτηκε από την άνοιξη του 2010 η προσπάθεια να διασωθεί-παραμένει έκτοτε δέσμια των πιο ισχυρών συμφερόντων.
Αυτά είναι τα συμφέροντα τραπεζιτών, των μεγάλων επιχειρηματιών, περιλαμβανομένων των επιχειρηματιών των μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων και των μεγάλων τηλεοπτικών μέσων. Καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να σταθεί όταν αυτοί θα αποφασίσουν να τη ρίξουν. Αυτό έγινε με την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου.
Αυτό θα γίνει και με την κυβέρνηση Σαμαρά, αν πει αύριο ο Σαμαράς κύριε Στουρνάρα, κύριε Προβόπουλε τι προσφέρετε στον τόπο; Ότι προσφέρατε στην Εμπορική; Όπως είναι γνωστό και οι δύο αυτοί κύριοι βούλιαξαν την Εμπορική Τράπεζα. Θα σώσουν ολόκληρη την Ελλάδα; Τα πράγματα είναι απλά:
Ο λαός, ιδιαίτερα ο λαός που πεινά, από τον οποίο εγώ δεν μπορώ να περιμένω εκεί που είναι καταγής, ξαφνικά να σταθεί όρθιος και να προχωρήσει μπροστά. Αλλά υπάρχουν στρώματα που αυτή τουλάχιστον τη στιγμή δεν πεινούν. Είναι αυτοί που δεν ήταν στην πλατεία, γιατί στην πλατεία Συντάγματος ήταν οι πεινασμένοι, οι πραγματικά αγανακτισμένοι.
Γιατί μπροστά στον ʼγνωστο Στρατιώτη ήταν δεξιά οι φασίστες και αριστερά με τις γαλάζιες σημαίες αυτοί τότε που με τη γραμμή της ΝΔ υπονόμευαν. Μην τα ξεχνάμε αυτά. Ο λαός πρέπει να καταλάβει ότι σε αυτή τη μάχη, που δίδεται τρία χρόνια, κάποιοι από την πρώτη στιγμή προσπάθησαν να πέτυχαν να υπονομεύσουν απέχοντας ή βάλλοντας και υπονομεύοντας καθαρά».
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News