Καταγγέλλουν αδιαφορία και ανευθυνότητα οι συγγενείς της.
Μήνυση κατά ιατρών του νοσοκομείου της Ρόδου και κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε η οικογένεια 51χρονης, η οποία απεβίωσε μετά από αλλεργικό σοκ!
Η οικογένεια που ζει το δικό της δράμα, και δεν μπορεί να ακόμη να πιστέψει ότι ο άνθρωπος τους έσβησε τόσο άδικα, καταγγέλλει την αδιαφορία και την ανευθυνότητα συγκεκριμένου ειδικευομένου γιατρού, ο οποίος χορήγησε στα εξωτερικά ιατρεία φαρμακευτική αγωγή στην 51χρονη χωρίς προηγουμένως να της έχει κάνει τη παραμικρή εξέταση, ενώ την έστειλε και δύο φορές σπίτι της!
Αυτό σύμφωνα με την οικογένεια ήταν η αρχή του τέλους για την άτυχη γυναίκα μητέρα τεσσάρων παιδιών, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ιατροδικαστή, δεν θα είχε την κατάληξη αυτή αν της είχε δοθεί η πρέπουσα προσοχή από τους γιατρούς από τη πρώτη μέρα που τους επισκέφθηκε.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη μήνυση που έχει κατατεθεί αλλά και τα όσα έχει καταγγείλει η οικογένεια της 51χρονης, όλα ξεκίνησαν τη Τρίτη 2 Μαρτίου όταν η γυναίκα αισθάνθηκε αδιαθεσία στο στομάχι και πήρε ένα χάπι από αυτά που της είχε χορηγήσει ο γιατρός της.
Δεν ήταν η πρώτη φορά άλλωστε, ενώ καθημερινά λάμβανε και χάπι για το ζάχαρο. Όμως η κατάστασή της δεν βελτιώθηκε και έτσι στις 10 το βράδυ η γυναίκα μεταφέρθηκε από τον γιο της στο νοσοκομείο της Ρόδου όπου στα εξωτερικά ο συγκεκριμένος ειδικευόμενος γιατρός χωρίς κάποια εξέταση, της χορήγησε κορτιζόνη.
Όταν μετά από λίγη ώρα δεν υπήρξε βελτίωση για την 51χρονη, ο γιατρός της χορήγησε και ινσουλίνη και την έστειλε σπίτι της! Όμως η άτυχη γυναίκα αντί να καλυτερεύει, χειροτέρευε και έτσι την Τετάρτη 3 Μαρτίου στις 11.30 το βράδυ, η 51χρονη πηγαίνει και πάλι στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου, όπου για δεύτερη φορά, χωρίς και πάλι να γίνει έστω μία απλή εξέταση αίματος, της χορηγήθηκε κορτιζόνη και στις 4 περίπου τα ξημερώματα της Πέμπτης, ο γιατρός τους είπε να πάρουν τη γυναίκα σπίτι τους και πως σε 2-3 ημέρες όλα θα περνούσαν.
Όμως η 51χρονη αντί αυτού ένιωθε όλο και πιο άσχημα και τελικά τη Κυριακή 7 Μαρτίου στις 10 το πρωί, για τρίτη φορά, οι δικοί της τη μεταφέρουν στο νοσοκομείο. Ο γιατρός στα εξωτερικά της χορήγησε και πάλι κορτιζόνη και δήλωσε στα παιδιά της πως σε λίγη ώρα θα μπορούσαν να πάρουν τη μητέρα τους και να φύγουν.
Όμως εκείνοι ανήσυχοι και βλέποντας τη κατάσταση της 51χρονης, βρήκαν ένα γνωστό τους γιατρό και τον παρακάλεσαν να κάνει μία απλή αιματολογική εξέταση στη μητέρα τους.
Πράγματι ο άνθρωπος ενδιαφέρθηκε, έγινε η εξέταση στη γυναίκα και τα αποτελέσματα έδειξαν πως είχε σηψαιμία με αποτέλεσμα να αναγκαστούν πλέον να της κάνουν εισαγωγή (στη μία το μεσημέρι) σε κλινική.
Μιάμιση ώρα αργότερα η άτυχη 51χρονη βρισκόταν σχεδόν σε κώμα και κατάσταση που ακόμη οι δικοί της άνθρωποι δεν μπορούν να περιγράψουν.
Οι ίδιοι καταγγέλλουν επίσης πως παρά το γεγονός ότι ο υπεύθυνος εφημερεύων γιατρός ζήτησε μόλις ηρεμήσει η 51χρονη να της γίνει αξονική τομογραφία, όταν τα ξημερώματα της Δευτέρας (4 το πρωί), οι οικογένεια της είπαν στις νοσηλεύτριες να καλέσει το γιατρό, ο τελευταίος έφθασε μετά τις 8 το πρωί και όταν πλέον η κατάσταση της μητέρας τους ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να της γίνει η εξέταση!
Δύο ώρες αργότερα η άτυχη γυναίκα κατέληξε!
Για όλα αυτά αλλά και για τον τρόπο αντιμετώπισης τους από το διευθυντή της κλινικής με τον οποίο όπως τονίζει η οικογένεια, δεν συναντήθηκαν ούτε μία φορά, καθώς και για τη παραποίηση στοιχείων και γεγονότων που επιχειρείται εκ των υστέρων από τους γιατρούς, ενημέρωσαν τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Ρόδου κ. Κωνσταντίνο Μπούτσικο, ο οποίος και αναμένεται να παρέμβει άμεσα στο θέμα τις επόμενες ημέρες.
Επίσης για την ίδια υπόθεση ο διοικητής του νοσοκομείου της Ρόδου κ. Αθανάσιος Κοσσιώρης διέταξε κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την έρευνα των καταγγελιών.
Σε κάθε περίπτωση οι οικογένεια της 51χρονης, φέρεται αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει κάθε ένδικο μέσο προκειμένου να ριχτεί φως στην υπόθεση, προκειμένου, όπως τονίζουν, όχι για να κερδίσουν χρήματα, αλλά για να σώσουν άλλους ανθρώπους από παρόμοια δυσάρεστη κατάληξη.