Αθώοι οι τρεις γιατροί για τον θάνατο της 51χρονης

Αθώοι οι τρεις γιατροί για τον θάνατο της 51χρονης

Αθώοι οι τρεις γιατροί για τον θάνατο της 51χρονης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1257 ΦΟΡΕΣ

Αθώοι κρίθηκαν προχθές, τρεις γιατροί της Ρόδου οι οποίοι βρέθηκαν στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου, κατηγορούμενοι για το θάνατο από αλλεργικό σοκ της 51χρονης γυναίκας, μητέρας τεσσάρων παιδιών τον Μάρτιο του 2010. Το δικαστήριο μετά από πολύωρη ακροαματική διαδικασία αξιολογώντας όλα τα στοιχεία της υπόθεσης και κάνοντας δεκτούς τους αυτοτελείς ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης κ.κ. Στέλιου Κιουρτζή και Παναγιώτη Αβρίθη απάλλαξε από κάθε κατηγορία τους τρεις γιατρούς. Η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης μετά από μήνυση που κατέθεσε η οικογένεια της 51χρονης, με την οποία καταγγέλλει την αδιαφορία και την ανευθυνότητα συγκεκριμένου ειδικευομένου γιατρού, ο οποίος – όπως αναφέρει- χορήγησε στα εξωτερικά ιατρεία φαρμακευτική αγωγή στην 51χρονη χωρίς προηγουμένως να της έχει κάνει τη παραμικρή εξέταση, ενώ την έστειλε και δύο φορές σπίτι της! Αυτό σύμφωνα με την οικογένεια ήταν η αρχή του τέλους για την άτυχη γυναίκα μητέρα τεσσάρων παιδιών, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ιατροδικαστή, δεν θα είχε την κατάληξη αυτή αν της είχε δοθεί η πρέπουσα προσοχή από τους γιατρούς από τη πρώτη μέρα που τους επισκέφθηκαν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη μήνυση που έχει κατατεθεί αλλά και τα όσα έχει καταγγείλει η οικογένεια της 51χρονης, όλα ξεκίνησαν τη Τρίτη 2 Μαρτίου 2010 όταν η γυναίκα αισθάνθηκε αδιαθεσία στο στομάχι και πήρε ένα χάπι από αυτά που της είχε χορηγήσει ο γιατρός της. Δεν ήταν η πρώτη φορά άλλωστε, ενώ καθημερινά λάμβανε και χάπι για το ζάχαρο. Όμως η κατάστασή της δεν βελτιώθηκε και έτσι στις 10 το βράδυ η γυναίκα μεταφέρθηκε από τον γιο της στο νοσοκομείο της Ρόδου όπου στα εξωτερικά ο συγκεκριμένος ειδικευόμενος γιατρός χωρίς κάποια εξέταση, της χορήγησε κορτιζόνη. Όταν μετά από λίγη ώρα δεν υπήρξε βελτίωση για την 51χρονη, ο γιατρός της χορήγησε και ινσουλίνη και την έστειλε σπίτι της! Όμως η άτυχη γυναίκα αντί να καλυτερεύει, χειροτέρευε και έτσι την Τετάρτη 3 Μαρτίου στις 11.30 το βράδυ, η 51χρονη πηγαίνει και πάλι στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου, όπου για δεύτερη φορά, χωρίς και πάλι να γίνει έστω μία απλή εξέταση αίματος, της χορηγήθηκε κορτιζόνη και στις 4 περίπου τα ξημερώματα της Πέμπτης, ο γιατρός τους είπε να πάρουν τη γυναίκα σπίτι τους και πως σε 2-3 ημέρες όλα θα περνούσαν. Όμως η 51χρονη αντί αυτού ένιωθε όλο και πιο άσχημα και τελικά τη Κυριακή 7 Μαρτίου 2010 στις 10 το πρωί, για τρίτη φορά, οι δικοί της τη μεταφέρουν στο νοσοκομείο. Ο γιατρός στα εξωτερικά της χορήγησε και πάλι κορτιζόνη και δήλωσε στα παιδιά της πως σε λίγη ώρα θα μπορούσαν να πάρουν τη μητέρα τους και να φύγουν. Όμως εκείνοι ανήσυχοι και βλέποντας τη κατάσταση της 51χρονης, βρήκαν ένα γνωστό τους γιατρό και τον παρακάλεσαν να κάνει μία απλή αιματολογική εξέταση στη μητέρα τους. Πράγματι ο άνθρωπος ενδιαφέρθηκε, έγινε η εξέταση στη γυναίκα και τα αποτελέσματα έδειξαν πως είχε σηψαιμία με αποτέλεσμα να αναγκαστούν πλέον να της κάνουν εισαγωγή (στη μία το μεσημέρι) σε κλινική. Μιάμιση ώρα αργότερα η άτυχη 51χρονη βρισκόταν σχεδόν σε κώμα και κατάσταση που ακόμη οι δικοί της άνθρωποι δεν μπορούν να περιγράψουν. Οι ίδιοι καταγγέλλουν επίσης πως παρά το γεγονός ότι ο υπεύθυνος εφημερεύων γιατρός ζήτησε μόλις ηρεμήσει η 51χρονη να της γίνει αξονική τομογραφία, όταν τα ξημερώματα της Δευτέρας (4 το πρωί), η οικογένεια της είπαν στις νοσηλεύτριες να καλέσει το γιατρό, ο τελευταίος έφθασε μετά τις 8 το πρωί και όταν πλέον η κατάσταση της μητέρας τους ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να της γίνει η εξέταση! Δύο ώρες αργότερα η άτυχη γυναίκα κατέληξε! Για όλα αυτά αλλά και για τον τρόπο αντιμετώπισης τους από το διευθυντή της κλινικής με τον οποίο όπως τονίζει η οικογένεια, δεν συναντήθηκαν ούτε μία φορά, καθώς και για τη παραποίηση στοιχείων και γεγονότων που επιχειρείται εκ των υστέρων από τους γιατρούς, ενημέρωσαν τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Ρόδου κ. Κωνσταντίνο Μπούτσικο, ο οποίος και παρενέβη άμεσα, ζητώντας την διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης. Μετά την ολοκλήρωσή της η υπόθεση παραπέμφθηκε στο ακροατήριο του αρμόδιου δικαστηρίου.

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό