Ακούστηκαν πολλά, γράφτηκαν περισσότερα, για το συνδικαλισμό στη χώρα μας και την σχέση του με το πολιτικό σύστημα (δυστυχώς σε πλήρη συμπόρευση).
Προνόμια, συντεχνιακά, οικονομικά οφέλη, ατομικά και ομαδικά... στο όνομα των κατακτήσεων...
Στη Βουλή φαίνεται όμως όλοι συμφωνούν γι αυτό δεν βλέπουμε πρωτοβουλίες για την κατάργηση τους. Για να είμαστε δίκαιοι μόνο η Χ.Α. τα λέει ως βρισιά σε πολλούς βουλευτές.
Οσο για το συνδικαλιστικό κίνημα αναζητά το διεκδικητικό του ρόλο, καθότι πνίγεται στο ρόλο του μηχανισμού.