Επιστρέφει στη Νέα Δημοκρατία ο Νικήτας Κακλαμάνης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 423 ΦΟΡΕΣ
«Δεν δικαιούμαι να είμαι απών»
Την επιστροφή του στην ΝΔ ανακοίνωσε ο διαγραφείς Ν. Κακλαμάνης. «Βλέποντας την ανταπόκριση όλων των ιστορικών στελεχών της ΝΔ στο προσκλητήριο ενότητας του προέδρου του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, κατάλαβα ότι δεν δικαιούμαι να είμαι απών» δήλωσε.Ο κ. Κακλαμάνης είχε σήμερα, Πέμπτη, μακρά συνάντηση με τον πρωθυπουργό -με πρωτοβουλία του κ. Σαμαρά- και όπως επισημαίνει ο βουλευτής «ήρθησαν όλες οι παρεξηγήσεις και όπως είναι αυτονόητο, αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση του για την επανένταξή μου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και στο κόμμα της ΝΔ».
Και καταλήγει: «Η μακρόχρονη φιλία μου με τον Αντώνη Σαμαρά και η επί δεκαετίες παρουσία μου στην παράταξη ήταν ο καταλύτης της σημερινής θετικής εξέλιξης».
Μετά την επιστροφή του κ. Κακλαμάνη στη ΝΔ η δύναμη της κυβερνητικής πλειοψηφίας ανέρχεται στους 155 βουλευτές.
Ο Νικήτας Κακλαμάνης είχε διαγραφεί από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ τον περασμένο Μάρτιο μετά το «όχι» στο άρθρο 1 του πολυνοοσχεδίου που αφορούσε στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και το κοινωνικό μέρισμα.
Αμέσως μετά, ο πρωθυπουργός είχε ανακοινώσει τη διαγραφή του από την ΚΟ της ΝΔ.
Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News