«Φράκαρε» το λεωφορείο λόγω παράνομου παρκαρίσματος

«Φράκαρε» το λεωφορείο λόγω παράνομου παρκαρίσματος

«Φράκαρε» το λεωφορείο λόγω παράνομου παρκαρίσματος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1962 ΦΟΡΕΣ

Είχε παρκάρει το αυτοκίνητο του πάνω στη στροφή

«Φρακαρισμένο» ήταν λεωφορείο του ΡΟΔΑ επι τουλάχιστον είκοσι λεπτά χθες το μεσημέρι με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης μας.

Το λεωφορείο που «κόλλησε» στη συμβολή των οδών Παπάγου και Αβέρωφ (στη στάση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ), δεν μπορούσε να στρίψει αφού συμπολίτης μας είχε παρκάρει το αυτοκίνητο του πάνω στη στροφή με αποτέλεσμα να μη χωράει το λεωφορείο.

«Φράκαρε» το λεωφορείο λόγω παράνομου παρκαρίσματος

Αντίστοιχα περιστατικά συμβαίνουν δυστυχώς καθημερινά και σε εκείνο το σημείο, αποδεικνύοντας την έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής των συμπολιτών μας. Η ελλιπής ή και ανύπαρκτη αστυνόμευση στο κέντρο της Ρόδου είναι έντονη καθημερινά, πολύ περισσότερο κατά την τουριστική περίοδο όπου φαινόμενα όπως αυτό συναντώνται σχεδόν σε όλο το νησί.

Αφού έχουμε «πάρει απόφαση» ότι δεν θα υπάρχει αστυνόμευση στο κέντρο της Ρόδου, μήπως έχει έρθει η ώρα για τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου να τοποθετήσουν κώνους στο συγκεκριμένο σημείο προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους φαινόμενα;

Διαβάστε ακόμη

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»