Τσάι και εσπεριδοειδή κατά του καρκίνου των ωοθηκών

Τσάι και εσπεριδοειδή  κατά του καρκίνου των ωοθηκών

Τσάι και εσπεριδοειδή κατά του καρκίνου των ωοθηκών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 515 ΦΟΡΕΣ

Το τσάι και τα εσπεριδοειδή φρούτα, καθώς και οι χυμοί τους φαίνεται να συνδέονται με χαμηλότερο κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου των ωοθηκών, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της East Anglia (UEA).

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «American Journal of Clinical Nutrition» αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τροφές πλούσιες σε φλαβονόλες και φλαβόνες (δύο υποκατηγορίες φλαβονοειδών) περιόρισαν σημαντικά τον κίνδυνο ανάπτυξης επιθηλιακού καρκίνου των ωοθηκών, την πέμπτη συχνότερη αιτία θανάτου από καρκίνο μεταξύ των γυναικών.

Η ερευνητική ομάδα μελέτησε τις διατροφικές συνήθειες 171.940 γυναικών ηλικίας 25 έως 55 ετών για περισσότερες από τρεις δεκαετίες και βρήκε ότι εκείνες που κατανάλωναν τρόφιμα και χυμούς με υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονόλες (βρίσκονται στο τσάι, το κόκκινο κρασί, τα μήλα και το σταφύλι) και φλαβόνες (βρέθηκε σε εσπεριδοειδή και χυμούς) ήταν λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν τη νόσο. Μάλιστα, η πρόσληψη μόλις δύο φλιτζανιών μαύρου τσαγιού την ημέρα σχετίστηκε με μείωση του κινδύνου κατά 31%.

Όπως δήλωσε η καθηγήτρια Aedin Cassidy από το Τμήμα Διατροφής της Ιατρικής Σχολής Norwich του UEA και επικεφαλής της μελέτης, «αυτή είναι η πρώτη μεγάλης κλίμακας μελέτη, που εξετάζει κατά πόσον η συνήθης πρόσληψη διαφορετικών φλαβονοειδών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο επιθηλιακού καρκίνου των ωοθηκών».

Πηγή: vita.gr

Διαβάστε ακόμη

Υπουργείο Υγείας: Στέλνει μήνυμα για ασφαλή κολύμβηση στους άνω των 60 – 284 θάνατοι από πνιγμό πέρυσι

Γεωργιάδης: Ξεκινά η αξιολόγηση των νοσοκομείων από ογκολογικούς και παιδιατρικούς ασθενείς

Η υγεία, τώρα πιο κοντά: Νέο μικροβιολογικό παράρτημα του Διαγνωστικού Σταυρούλη στον Αρχάγγελο

Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος: Καλοκαιρινές διακοπές με ασφάλεια

Σύλλογος «Θάλεια»: «Μυοσκελετικά προβλήματα εν έτει 2026: Ο ρόλος του ρευματολόγου, του διαιτολόγου, του ψυχολόγου, του φυσικοθεραπευτή και του χειροπρακτικού»

Ενημερωτικές εκδηλώσεις σε Κάσο και Κάρπαθο για το δημογραφικό και την εξωσωματική γονιμοποίηση

«Μυοσκελετικά προβλήματα εν έτει 2026: ο ρόλος του ρευματολόγου, του διαιτολόγου, του ψυχολόγου, του φυσικοθεραπευτή, του χειροπρακτικού»

Τριήμερο Υγείας και Πρόληψης στην Κάλυμνο με ενημέρωση και δωρεάν καρδιολογικούς ελέγχους