Έχουν βαλτώσει τα σχέδια που υπήρχαν, ισχυρίζεται ο Χ. Χατζηευθυμίου

Έχουν βαλτώσει τα σχέδια που υπήρχαν, ισχυρίζεται  ο Χ. Χατζηευθυμίου

Έχουν βαλτώσει τα σχέδια που υπήρχαν, ισχυρίζεται ο Χ. Χατζηευθυμίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 269 ΦΟΡΕΣ

Την απορία του για το γεγονός ότι έχουν «βαλτώσει» σχέδια που είχε ξεκινήσει επί θητείας του, και με τη σημερινή αλλά και με την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, εξέφρασε, ερωτηθείς σχετικά, ο πρώην Δήμαρχος Ροδίων και επικεφαλής της παράταξης «ΡΟ.ΔΗ.» στο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου, κ. Χατζής Χατζηευθυμίου.

Σε δηλώσεις του, προχθές, ο πρώην Δήμαρχος της πόλης της Ρόδου, καταρχήν, όσο αφορά στα παρκινγκ, θύμισε ότι έχει ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία, η Παρκινγκ Α.Ε. ήταν σε λειτουργία ενώ έγιναν όλες οι απαιτούμενες μελέτες, και η περιβαλλοντική, ο φάκελος βρίσκεται στο γραφείο του Δημάρχου και, όπως είπε, όποτε θελήσει η Δημοτική Αρχή μπορεί να κάνει έναν διεθνή διαγωνισμό για να αναδειχθεί ο ανάδοχος ο οποίος θα κάνει και την κατασκευή.

Μάλιστα, ο ίδιος θεωρεί ότι ένα τέτοιο έργο θα προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτών αφού το προϊόν δεν υπάρχει περίπτωση να μη διατεθεί. Σχετικά με το γιατί δεν προχωράει το σχέδιο αυτό, είπε ότι εξαρτάται από τις προτεραιότητες που θέτει η Δημοτική Αρχή και ανέφερε ότι ούτε ο πρώην Δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς το προχώρησε και δεν γνωρίζει για ποιο λόγο.

Για το λιμάνι Μανδρακίου
Όσο αφορά στο Μανδράκι, όπως είπε ο κ. Χατζηευθυμίου, δεν έφταιγε μόνο ο κ. Κουσουρνάς αλλά έφταιγε και ο τότε Περιφερειάρχης και η αρχαιολογική υπηρεσία και «οι παρατρεχάμενοι που είναι σύμβουλοι του σημερινού Δημάρχου», όπως είπε, όταν έλεγαν ότι υπάρχουν ατέλειες στη μελέτη, ότι έπρεπε να ληφθούν αδειοδοτήσεις από το Υπουργείο Πολιτισμού, ενώ ο διαγωνισμός ανέφερε ότι ο ανάδοχος έπρεπε να εκδόσει όλες τις άδειες.

Θύμισε, ακόμη, ο πρώην Δήμαρχος ότι έλεγαν ότι και το τίμημα ήταν πολύ μικρό, ανερχόταν στα 350 χιλιάδες ευρώ, και το αποτέλεσμα είναι σε τέσσερα χρόνια ο Δήμος να έχει χάσει 1,5 εκατ. ευρώ συν το ποσοστό επί του τζίρου που θα λάμβανε και αναρωτήθηκε ποιος θα αναπληρώσει το ποσό.

Σχετικά με την προγραμματική σύμβαση για τη Μεσαιωνική Πόλη που επίσης δεν προχώρησε, παρέπεμψε στον κ. Κουσουρνά ενώ ανέφερε ότι ο πρώην Υφυπουργός, ο κ. Νικητιάδης, είχε βοηθήσει πάρα πολύ να ολοκληρωθεί η π.σ. η οποία ήταν έτοιμη για υπογραφή και τελικά δεν έγινε.

Το αποτέλεσμα, όμως, αυτής της απώλειας-σημείωσε ο πρώην Δήμαρχος-είναι να έχουν χαθεί πολλά εκατομμύρια ευρώ για έργα στη Μεσαιωνική Πόλη. Όπως είπε, σιγά-σιγά θα βάλουν τα θέματα αυτά στο δ.σ. όπως και τις δράσεις που πρέπει να αναπτύξει ο Δήμος για να τονώσει τα οικονομικά του.

Τέλος, όσο αφορά στην αποχώρησή του από επικεφαλής της παράταξής του, θύμισε ότι ούτε και στην προηγούμενη ήταν αρχηγός και ανέφερε ότι πρέπει να ανοίξει ο δρόμος για νέους ανθρώπους.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»