Πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων του δήμου ο Φώτης Μπακίρης

Πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων του δήμου ο Φώτης Μπακίρης

Πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων του δήμου ο Φώτης Μπακίρης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 540 ΦΟΡΕΣ

Επίσημα ενημέρωσε, χθες, τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής Ρόδου, ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου, για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του που καταρτίστηκε σε Σώμα.

Υπενθυμίζεται ότι οι αρχαιρεσίες πραγματοποιήθηκαν στις 3 Απριλίου και τις προηγούμενες ημέρες καταρτίστηκε σε Σώμα ενώ Πρόεδρος επανεξελέγη ο κ. Φώτης Μπακίρης.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων στο Δήμο της Ρόδου με τριετή θητεία αποτελείται από τους:

Πρόεδρος ο κ. Φώτης Μπακίρης, Γραμματέας ο κ. Βασίλης Μωραΐτης, Αντιπρόεδρος ο κ. Κώστας Γιαλλουράκης, Ταμίας η κα Σοφία Καμπούρη και τρία απλά μέλη.

Σύμφωνα με τον κ. Μπακίρη, σήμερα, Τετάρτη, πιθανόν να συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο και μετά θα επιδιώξουν μία συνάντηση με τον Δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο, προκειμένου να συζητήσουν όλο το φάσμα των προβλημάτων που απασχολούν τους εργαζόμενους.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία