Δύο Δωδεκανήσιοι εξελέγησαν στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 473 ΦΟΡΕΣ
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. ΡΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΑΘΗΝΑ – ΑΤΤΙΚΗ) 130 ψήφοι.
2. ΤΑΣΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ (ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ) 97 ψήφοι
3. ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (ΡΟΔΟΣ) 90 ψήφοι
4. ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (ΑΘΗΝΑ – ΑΤΤΙΚΗ) 87 ψήφοι
5. ΚΑΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (ΔΡΑΜΑ) 76 ψήφοι
6. ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΧΑΝΙΑ) 75 ψήφοι
7. ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΜΑΓΝΗΣΙΑ) 70 ψήφοι
8. ΤΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 69 ψήφοι
9. ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΘΡΑΚΗ) 60 ψήφοι
10.ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΜΗΝΑΣ (ΚΩΣ) 59 ψήφοι
11.ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ – ΙΘΑΚΗ) 58 ψήφοι
12.ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 48 ψήφοι
Επιλαχούσα:
13.ΛΑΜΠΡΟΥ – ΞΥΠΤΕΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΙΕΡΙΑ) 27 ψήφοι
Η συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. θα γίνει την επόμενη εβδομάδα. Πρόεδρος αναμένεται να συνεχίσει ο κ.Ρέτσος.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News