Καθυστερεί η αποπεράτωση του φράγματος του Γαδουρά

Καθυστερεί η αποπεράτωση του φράγματος του Γαδουρά

Καθυστερεί η αποπεράτωση του φράγματος του Γαδουρά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 442 ΦΟΡΕΣ

Τον προβληματισμό του εξέφρασε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου

Καθυστέρηση εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τις εργασίες αποπεράτωσης του φράγματος Γαδουρά, καθώς όπως επεσήμανε χτες ο περιφερειάρχης, η ΔΕΥΑΡ δεν έχει ολοκληρώσει ένα μικρό τμήμα του το οποίο όμως είναι απαραίτητο για να αρχίσει η δοκιμαστική του λειτουργία.

Συγκεκριμένα και μετά από σχετική ερώτηση ο κ. Χατζημάρκος έκανε γνωστό ότι η έναρξη της δοκιμαστική λειτουργίας του φράγματος τοποθετείται για τις 15 Ιουνίου, ημερομηνία την οποία ανακοίνωσε η περιφέρεια και στην ευρωπαϊκή επιτροπή.


Όμως δεν παρέλειψε να εκφράσει τον προβληματισμό του για την καθυστέρηση που παρατηρείται ενώ με την ευκαιρία αναφέρθηκε και στο θέμα της διαχείρισης του φράγματος, δίνοντας εξηγήσεις για τη μη συμμετοχή της ΔΕΥΑΡ στο φορέα που θα δημιουργηθεί.


Ειδικότερα ο περιφερειάρχης δήλωσε τα εξής: «Για τη δοκιμή στο φράγμα Γαδουρά εκκρεμεί μία πολύ μικρή εργασία η οποία είναι ευθύνη της ΔΕΥΑΡ δυστυχώς υπάρχει εκεί μία σημαντική καθυστέρηση έχει επισημανθεί και από την επιτροπή, η τελευταία μας απάντηση στην Ε.Ε. μιλά για τη 15η Ιουνίου είναι πολύ πιεστικο το θέμα από πλευράς Ε.Ε. και θέλω να πιστεύω ότι οι υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ μέσα στην επόμενη εβδομάδα να έχουν ολοκληρώσει το κομμάτι των εργασιών που τους αναλογεί.


Με την ευκαιρία να πω ότι έχουμε την απόφαση του π.σ. την οποία γνωστοποιήσαμε σε εθνικές και ευρωπαϊκές αρχές σχετικά με την επόμενη μέρα γιατί είναι ένα πολύ μεγάλο έργο θα ξεπεράσει τα 150 εκατομ. είναι ίσως το μεγαλύτερο στην περιφέρεια, η απαίτηση που υπάρχει και η υποχρέωσή μας είναι να είναι και απολύτως λειτουργικό.


Εχουμε κοινοποιήσει την απόφαση του π.σ. που μιλά για το πώς θα γίνει η διαχείριση του έργου την επόμενη μέρα, νομίζω ότι η απόφαση αυτή ήταν μονοδρομος με βάση τα στοιχεία και τα δεδομένα της εποχής, και με όλους αυτούς τους περιορισμούς που έχουμε από την εφαρμογή του προγράμματος και ο μόνος τρόπος να είμαστε απολύτως υπεύθυνοι απέναντι στην Ε.Ε. και νομικά για το διάστημα της δοκιμαστικής λειτουργίας όπου παραμένει δια νόμου η περιφέρεια νοτίου Αγαίου υπόλογη απέναντι στην Ε.Ε. Αυτό το λέω γιατί αισθάνομαι ότι ίσως υπάρχει ένα μικρό παράπονο από πλευράς ΔΕΥΑΡ γιατί δεν είναι στο αρχικό σχήμα της διαχείρισης.


Θα επαναλάβω ότι η λογική απόφαση είναι η ΔΕΥΑΡ να έχει συμμετοχή πλην όμως οι περιορισμοί που υπάρχουν και αφορούν την ευθύνη που δια νόμου έχει η ΠΝΑΙ για το διάστημα της δοκιμαστικής λειτουργίας καθιστούν εξαιρετικά δυσχερή μία τριγωνική σχέση η οποία εκτιμήθηκε από το π.σ. ότι είναι ένα σχήμα το οποίο δεν θα μπορέσει να αντέξει στο ενδεχόμενο κάποιας αρνητικής εξέλιξης στην τριετία της δοκιμαστικης λειτουργίας.


Αυτό το λέω γιατί δε θέλω να υπάρξει καμία παρεξήγηση από τη ΔΕΥΑΡ ως προς αυτό, καταλαβαίνουμε ότι στο διάστημα αυτό θα πρέπει να υπάρξει και μία εκπαίδευση τοπικού τεχνικού προσωπικού ώστε σε βάθος χρόνου το φράγμα να παραδοθεί σε λειτουργία στο φορέα αυτό που λέγεται ΔΕΥΑΡ.


Και είναι κάτι στο οποίο εμείς δεν έχουμε ιδεοληψία ούτε είμαστε προκατειλημμένοι για όποιο λόγο».

Διαβάστε ακόμη

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι