Παραιτήθηκε ο Π. Καμπουρόπουλος από το δ.σ. του συλλόγου Αρχιτεκτόνων

Παραιτήθηκε ο Π. Καμπουρόπουλος  από το δ.σ. του συλλόγου Αρχιτεκτόνων

Παραιτήθηκε ο Π. Καμπουρόπουλος από το δ.σ. του συλλόγου Αρχιτεκτόνων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1805 ΦΟΡΕΣ

Καταγγέλλει ότι πρόκειται για έναν σύλλογο πολιτικά και πολιτισμικά άτολμο

Την παραίτηση του απο μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Δωδεκανήσου δημοσίευσε με επιστολή του ο κ. Παντελής Καμπουρόπουλος κάνοντας λόγο για έναν σύλλογο πολιτικά και πολιτισμικά άτολμο, που τις κρίσιμες ώρες που ζούμε, δεν παίρνει θέση.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Καμπουρόπουλος, Γενικός Γραμματέας Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ Τμ. Δωδεκανήσου αναφέρει στην επιστολή του τα εξής:

“Αξιότιμοι συνάδελφοι,
η επιστολή αυτή αφορά και δικαιολογεί την παραίτηση μου.
Από το 2001, οπότε και ξεκίνησα τις σπουδές μου, μέχρι και σήμερα, που έχω την τιμή να εξασκώ αυτό το επάγγελμα και να έχω επιλεγεί από τους συναδέλφους μου για να τους εκπροσωπήσω σε 2 επαγγελματικούς - επιστημονικούς φορείς, ποτέ δεν τόλμησα να ξεχάσω τους λόγους που με έκαναν να αγαπήσω την τέχνη που όλοι μας πρεσβεύουμε ή τις αρχές και αξίες που με δίδαξαν όλοι αυτοί οι ευφυείς καθηγητές – αρχιτέκτονες που είχα την τύχη να συναντήσω.

Μέχρι σήμερα, πίστευα, πως κανένας λόγος δεν μπορεί να είναι αρκετός για να κάνει κάποιον που αγαπάει τη συλλογικότητα και το κοινό καλό, να παραιτηθεί, και όμως έκανα λάθος.

Ίσως, ο λόγος που σήμερα παραιτούμαι είναι μόνο η αφορμή και όχι η αιτία. Ίσως η αιτία να ήταν η ανούσια προσπάθεια κάποιων να «φανούν» από την πρώτη μέρα της εκλογής τους. Ή η μετατροπή του συλλόγου μας σε κομματικό και λειτουργικό φερέφωνο κεντρικότερου και ισχυρότερου επαγγελματικού φορέα, μπορεί και καλοπροαίρετα. Ή ακόμη η έλλειψη δημόσιου λόγου και κριτικής για πολύ σημαντικά αρχιτεκτονικά και πολιτισμικά λάθη που συντελούνται στη Δωδεκάνησο.

Η αφορμή όμως είναι το χειρότερο. Και αυτό, ίσως οφείλεται στη συναισθηματική ένταση των στιγμών που ζούμε. Ποτέ ξανά ένας σύλλογος δεν υπήρξε τόσο πολιτικά και πολιτισμικά άτολμος όσο αυτός που εκπροσωπούμε εμείς. Και δυστυχώς, εγώ δεν είμαι έτοιμος να υποχωρήσω και να κλείσω το καπάκι στην πένα μου στα προβλήματα που βλέπω μπροστά μου.

Όπως σας έγραψα και στην επικοινωνία που τόλμησα στους προσωπικούς λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, οι στιγμές που ζούμε είναι τραγικές. Το μέλλον του κλάδου μας είναι δυσοίωνο. Αλλά ίσως και να κάνω λάθος αφού μόνο ένα μέλος του ΔΣ εκ των τεσσάρων δέχτηκε να απαντήσει στην έκκληση μου για λήψη κατεπείγουσας απόφασης για τη θέση μας και τη δημοσίευση της σε σχέση με τα γεγονότα που παρατηρούν με φόβο όλοι οι πολίτες της χώρας μας. Και η απάντηση που πήρα; Πως, θα το σκεφθεί. Αν θα μου απαντήσει; Αν θα απαντήσει ο σύλλογος μας; Αν αξίζει η άποψη ενός μέλους του ΔΣ μία απάντηση από τους υπόλοιπους;

Από σήμερα, σταματώ κάθε επίσημη ή θεσμική επαφή με τον Σύλλογο. Επιμένω να αποτελώ δραστήριο μέλος του. Η φιλική επαφή με τον κάθε ένα σας ξεχωριστά είναι δεδομένη από την πλευρά μου.

Παραιτούμαι. Γιατί δεν είμαι πολιτικά άτολμος. Γιατί δεν θα σταματήσω να αγαπάω την αρχιτεκτονική. Γιατί θέλω έναν δυνατό ΣΑΔ. Γιατί η εκλογή μου και η ενασχόληση μου στον ΣΑΔ δεν αποτέλεσε ποτέ για μένα ακόμη μία γραμμή στο βιογραφικό μου. Γιατί ποτέ δεν θα φοβηθώ να πάρω θέση για το καλό του τόπου μου.

Παντελής Καμπουρόπουλος
/ αρχιτέκτων
Γεν. Γραμματέας Αντ/πείας
ΤΕΕ Τμ. Δωδ/σου”

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»