Να επανέλθει το επίδομα ανεργίας στα προηγούμενα επίπεδα διεκδικούν τα Εργατικά Κέντρα Ρόδου και Κρήτης

Να επανέλθει το επίδομα ανεργίας στα προηγούμενα επίπεδα διεκδικούν  τα Εργατικά Κέντρα Ρόδου και Κρήτης

Να επανέλθει το επίδομα ανεργίας στα προηγούμενα επίπεδα διεκδικούν τα Εργατικά Κέντρα Ρόδου και Κρήτης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 609 ΦΟΡΕΣ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των Εργατικών Κέντρων Κρήτης και Ρόδου, την Τετάρτη, 20/10/2015, στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου, με κύριο θέμα το επίδομα ανεργίας των εποχιακά εργαζομένων.

Στη συνάντηση πήραν μέρος οι Πρόεδροι των Εργατικών Κέντρων Ηρακλείου, Ρεθύμνου, Χανίων, Λασιθίου και Αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ρόδου αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Σάββα Χατζησάββα, τον Αντιπρόεδρο και Πρόεδρο του Σωματείου Ξεν/λων Θανάση Σταμούλη και τον Εκπρόσωπο Τύπου του Ε.Κ.Ρ Παναγιώτη Εγγλέζο. Στη σύσκεψη πήραν επίσης μέρος οι Πρόεδροι και μέλη των διοικήσεων των σωματείων Ξεν/λων και άλλων κλάδων της Κρήτης, οι εργαζόμενοι των οποίων είναι εποχιακοί.

Κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η κοινή θέληση όλων να διεκδικηθεί η επαναφορά του επιδόματος ανεργίας στα προηγούμενα επίπεδα, όσο αφορά τους μήνες χορήγησής του, καθώς και την αύξησή του ποσού που χορηγείται.

Αποφασίστηκαν ομόφωνα τα παρακάτω:

Να σταλεί υπόμνημα στους Βουλευτές των Νομών και να ζητηθεί η στήριξή τους στο παραπάνω αίτημα.

Να ζητηθεί από τους Περιφερειάρχες και τους Δημάρχους των περιοχών Κρήτης και Δωδ/σου να τοποθετηθούν θετικά και να στηρίξουν το αίτημα αυτό, το οποίο αφορά την πλειοψηφία των κατοίκων Κρήτης και Ρόδου.

Να ζητηθεί άμεσα συνάντηση με τους Υπουργούς Εργασίας, Οικονομικών και Τουρισμού για να προωθηθεί το παραπάνω αίτημα.

Να πραγματοποιηθούν απεργιακές κινητοποιήσεις σε συντονισμό των Εργατικών Κέντρων και των σωματείων Κρήτης και Ρόδου, στην περίπτωση που δεν υπάρξουν θετικές απαντήσεις από την Κυβέρνηση για την ικανοποίηση του αιτήματος αυτού.

Οι παρευρισκόμενοι στη συνάντηση εξέφρασαν επίσης τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των αγροτών ενάντια στην επικείμενη άδικη αύξηση της φορολόγησής και εξέδωσαν σχετικό ψήφισμα συμπαράστασης.

Στο κλείσιμο της συνάντησης αποφασίστηκε να συνεχιστεί η στενή συνεργασία των συνδικάτων Κρήτης και Ρόδου πάνω στα κοινά θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους, όπως η επεκτασιμότητα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, η επανασύσταση και επαναλειτουργία των Οργανισμών Εργατικής Εστίας και Εργατικής Κατοικίας κα.

Δείτε το ψήφισμα στήριξης των αγροτών που εκδόθηκε από τα εργατικά Κέντρα Κρήτης και Ρόδου:

Ψήφισμα Εργατικών Κέντρων Κρήτης και Ρόδου

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό