Χωρίς ρεύμα το εργοστάσιο αφαλάτωσης της Νισύρου

Χωρίς ρεύμα το εργοστάσιο αφαλάτωσης της Νισύρου

Χωρίς ρεύμα το εργοστάσιο αφαλάτωσης της Νισύρου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 175 ΦΟΡΕΣ

Η συνολική οφειλή προς τη ΔΕΗ, για τη συγκεκριμένη παροχή, ανέρχεται στα 22.335,00

Από το δήμο Νισύρου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση: «Στις 20-10-2015 και χωρίς προηγούμενη προφορική ενημέρωση, υπάλληλοι της ΔΕΗ ΑΕ προχώρησαν σε διακοπή της παροχής ρεύματος χαμηλής τάσης στο εργοστάσιο αφαλάτωσης στη Νίσυρο. Η παροχή αυτή ηλεκτροδοτεί το αντλιοστάσιο που στέλνει νερό στο Μανδράκι και στους Πάλους αλλά και την μονάδα πόσιμου νερού. Η συνολική οφειλή, για τη συγκεκριμένη παροχή, ανέρχεται στα 22.335,00 και αφορά σε κατανάλωση από το 2012 μέχρι σήμερα.

Η ΔΕΥΑΝ έχει κάνει διακανονισμό 100 δόσεων με την ΔΕΗ για το οφειλόμενο ποσό των 90,000 ευρώ της παροχής ρεύματος υψηλής τάσης.

Η ΔΕΥΑΝ είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση με αποτέλεσμα να καθυστερείται η πληρωμή των εργαζομένων στην εταιρία. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες στην περιφέρεια, στο υπουργείο Εσωτερικών και στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής η επιδότηση που απαιτείται για την λειτουργία της αφαλάτωσης δεν έχει ακόμη επιδοθεί.

Η επιχορήγηση του Δήμου από το κράτος, από το 2014 μειώθηκε στα 63.000,00 € (εξήντα τρείς χιλιάδες ευρώ) το έτος, από τις 240.000,00 € των προηγούμενων ετών. Αυτό το ποσό δεν έχει εισπραχθεί ακόμη για το 2015. Πέραν των 90.000 ευρώ και άλλων 22.335 ευρώ του χρέους στη ΔΕΗ, η ΔΕΥΑΝ χρωστάει στο ΙΚΑ 125.000,00 € (εκατόν είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ). Είναι αδύνατο να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της απέναντι στους εργαζομένους. Είναι επιτακτική ανάγκη η αύξηση εισροών χρηματικών πόρων.

Τα προηγούμενα επτά (7) χρόνια πρίν την ανάληψη των καθηκόντων της παρούσας δημοτικής αρχής, οι επιχορηγήσεις του κράτους για την Αφαλάτωση ανέρχονται στο ποσό των 2.518.719,00 € (δύο εκατομμυρίων πεντακοσίων δεκαοκτώ χιλιάδων επτακοσίων δεκαεννέα ευρώ) και οι εισπράξεις από την πώληση του νερού ανέρχονται στο ποσό των 538.599,00 € (πεντακοσίων τριάντα οκτώ χιλιάδων πεντακοσίων ενενήντα εννέα ευρώ) δηλαδή σύνολο: 3.057.318,00 € (τρία εκατομμύρια πενήντα επτά χιλιάδες τριακόσια δεκαοκτώ ευρώ).

Σήμερα δεν υπάρχουν χρήματα να πληρωθούν ούτε οι εργαζόμενοι, ούτε η ΔΕΗ, ούτε η αναγκαία συντήρηση του εξοπλισμού της αφαλάτωσης. Η απορρόφηση της ΔΕΥΑΝ από το δήμο αποτελεί τη μόνη λύση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί με την αλόγιστη σπατάλη των εκατομμυρίων των προηγούμενων ετών αφού τελειώσει ο οικονομικός έλεγχος».

Διαβάστε ακόμη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών