Αν είχε φωνή το έρημο το γκολφ Αφάντου θα είχε ανέβει στα βουνά και θα είχε τσιρίξει!

Αν είχε φωνή το έρημο το γκολφ Αφάντου θα είχε ανέβει στα βουνά και θα είχε τσιρίξει!

Αν είχε φωνή το έρημο το γκολφ Αφάντου θα είχε ανέβει στα βουνά και θα είχε τσιρίξει!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 233 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

Πάλι αξιοποιούν το Γκολφ Αφάντου; Αν είχε φωνή το έρημο θα είχε ανέβει στα βουνά και θα είχε τσιρίξει...!

Για την ώρα βέβαια, τσιρίζουν αλλιώς όλοι εκείνοι που τα προηγούμενα χρόνια ζώνονταν τα φυσεκλίκια όταν άκουγαν αξιοποίηση. Ξεπούλημα το έλεγαν οι... μπαγάσηδες αν θυμόμαστε καλά!

Μια που θα βάλει κάμερες στους δρόμους ο Χατζημάρκος, ας κρατήσει και μια – δυο για το μέγαρο της Περιφέρειας. Να βλέπει, και να ελέγχει τους διαδρόμους για να μην έχει κανένα... κακό συναπάντημα.

Διαγραμμίσεις ο Χατζηδιάκος, κάμερες ο Χατζημάρκος για τα τροχαία, άνεργους θα τους αφήσουν τους τροχονόμους στο τέλος. Άνεργους.

Ο (πολύ) κακός

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου