Ήδη πολλοί καταστηματάρχες της Ρόδου έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 821 ΦΟΡΕΣ
• Το είπαμε, αλλά το ξαναλέμε, για να το εμπεδώσουν όλοι. Τουρίστες έχουμε (περισσότερους από πέρυσι) αλλά η συρρίκνωση των εσόδων δεν έχει προηγούμενο!
• Ήδη, μεσούσης της σεζόν, πολλοί καταστηματάρχες έχουν περιέλθει σε κατάσταση απελπισίας. Επειδή ακριβώς είναι χρόνια στην πιάτσα. Ξέρουν... τι τους περιμένει τους επόμενους μήνες!
• Απτόητη συνεχίζει η πρόεδρος του νοσοκομείου κ. Χατζηστρατή. Έχει ήδη καταθέσει υπόμνημα στον εισαγγελέα, εναντίον δύο γιατρών, που τους κατηγορεί για διασπορά ψευδών ειδήσεων!
• Πάνε οι εποχές με τα τραπεζώματα στο ΠΑΣΟΚ! Μαθαίνουμε ότι κατά την τελευταία επίσκεψη του Γ. Παπανδρέου, οι συμμετέχοντες στο γεύμα, κλήθηκαν να πληρώσουν από 50 ευρώ έκαστος.
Ο κακός

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News