Με χρηματοδότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας η επισκευή της αίθουσας επιβατών στο Λιμένα Λειψών

Με χρηματοδότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας η επισκευή της αίθουσας επιβατών στο Λιμένα Λειψών

Με χρηματοδότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας η επισκευή της αίθουσας επιβατών στο Λιμένα Λειψών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 454 ΦΟΡΕΣ

Με χρηματοδότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας θα προχωρήσει η κατασκευή του έργου "Ανακαίνιση Επισκευή της Αίθουσας Επιβατών στο Λιμένα Λειψών" προυπολογισμού 50.000 ευρώ.

Κατόπιν αιτήματος μας προς το ΔΣ του ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π για επισκευή του κτηρίου το οποίο είχε υποστεί εκτεταμένες φθορές και με τις συντονισμένες ενέργειες μας εκπονήθηκε η μελέτη και προωθήθηκε το αίτημα δια του προέδρου μας προς τη Γεν. Γραμ. Λιμένων και Υποδομών του Υπουργείου το οποίο και ανταποκρίθηκε θετικά.

Ευχαριστούμε τον πρόεδρο του ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π Γρηγόρη Στόικο, δήμαρχο Πάτμου, για την πίεση που άσκησε, τον πολιτικό μηχανικό του ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π Γιώργο Καρακατσάνη για την εκπόνηση της μελέτης καθώς και όλα τα μέλη του ΔΣ που ψήφισαν ομόφωνα όλες τις διαδικασίες που αφορούσαν το συγκεκριμένο έργο.

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου

Μαθητές από τους Λειψούς επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Αθήνα

Φώτης Μάγγος: «Τα Δωδεκάνησα παραμένουν ισχυρό φυλάκιο του Ελληνισμού στο Αιγαίο»