Μητσοτάκης για Ψέριμο: «Η Κυβέρνηση να ασχοληθεί με τα ακριτικά νησιά»

Μητσοτάκης για Ψέριμο:  «Η Κυβέρνηση να ασχοληθεί  με τα ακριτικά νησιά»

Μητσοτάκης για Ψέριμο: «Η Κυβέρνηση να ασχοληθεί με τα ακριτικά νησιά»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 378 ΦΟΡΕΣ

Τις συνθήκες που επικρατούν στην Ψέριμο περιέγραψε σε μια ανάρτηση που έκανε στο Facebook o Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε λόγο για εγκατάλειψη του νησιού αλλά και των κατοίκων του.
«Βρέθηκα χθες (σ.σ. Πέμπτη) στην Ψέριμο, δίπλα στους 35 μόνιμους κατοίκους της και στους φαντάρους μας που υπηρετούν εκεί.

Η εγκατάλειψη ήταν τόσο προφανής που ένοιωσα σαν να γυρίζω πολλά χρόνια πίσω.
Ένας δρόμος όλος κι όλος, χωμάτινος.
Ένα ιατρείο, χωρίς γιατρό.

Ας ασχοληθεί η Κυβέρνηση με αυτά τα νησιά και τους ανθρώπους τους πριν γίνουν και αυτά ακατοίκητα», γράφει χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης στην ανάρτηση, η οποία συνοδεύεται από την παρακάτω φωτογραφία:

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Ευστρατίου: Αναβαθμίζεται ο επαρχιακός δρόμος Γενναδίου – Απολακκιάς

Ποσό 1,2 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την αποκατάσταση του κωδωνοστασίου στον Ευαγγελισμό

Επαναληπτική ηλεκτρονική δημοπρασία για παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλιών σε Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κάλυμνο

Ρόδος: Ιστορικά ακίνητα στην οδό Ιπποτών σκοπεύει να αξιοποιήσει ο ΟΔΑΠ

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"